Generali wprowadza nową usługę dla członków OFE
Generali wprowadza nową formę komunikacji z Członkami Otwartego Funduszu Emerytalnego, umożliwiającą przekazanie za pomocą sms-a ważnych informacji związanych z prowadzeniem rachunku emerytalnego.
W lutym br. Generali Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. wprowadza nową formę komunikacji z Członkami Otwartego Funduszu Emerytalnego, umożliwiającą przekazanie za pomocą sms-a ważnych informacji związanych z prowadzeniem rachunku emerytalnego.
Z nowego rozwiązania skorzystają Klienci, którzy udostępnili Generali OFE swój numer telefonu komórkowego. Nowa usługa pozwala na szybkie powiadomienie Członków Generali OFE o zdarzeniach mających dla nich istotne znaczenie.
Funkcja sms umożliwia przesłanie natychmiastowego potwierdzenia zgłoszenia ZUS faktu zawarcia umowy o członkostwo w Generali OFE oraz w jego następstwie potwierdzenie zaakceptowanego przez ZUS członkostwa w Funduszu. Ponadto, na wskazany przez Klienta numer telefonu komórkowego, zostanie przesłane potwierdzenie zmian wszelkich danych, które obligatoryjnie należy zgłaszać do ZUS (tj. zmiany imienia, nazwiska, dowodu osobistego, NIP-u, PESEL-u, daty urodzenia). Korekty adresów zamieszkania lub do korespondencji, zmiany stanu cywilnego oraz zmiany osób uposażonych, dokonane na podstawie przesłanego przez klienta formularza aktualizacji zostaną również potwierdzone za pomocą sms-a.
Niezależnie od uruchomienia nowej usługi, Generali OFE będzie nadal stosowało standardową formę pisemnego potwierdzania zaakceptowanego przez ZUS członkostwa w Funduszu Generali.