Grupa EM&F uruchamia nowy sklep internetowy Smyk.com
03.11. Warszawa (PAP) - Grupa EM&F uruchamia nowy sklep internetowy Smyk.com. Zakłada, że w ciągu 3-4 lat dorówna on empikowi.com pod względem skali operacji - podała spółka w...
03.11.2011 | aktual.: 03.11.2011 09:38
03.11. Warszawa (PAP) - Grupa EM&F uruchamia nowy sklep internetowy Smyk.com. Zakłada, że w ciągu 3-4 lat dorówna on empikowi.com pod względem skali operacji - podała spółka w komunikacie prasowym.
"W strategii Grupy EM&F nowy Smyk.com będzie docelowo drugą największą operacją e-commerce w strukturze Grupy. Biorąc pod uwagę wieloletnie doświadczenie Grupy i posiadane kompetencje w handlu internetowym, czego efektem jest niezaprzeczalny sukces empik.com, który od początku 2011 r. osiąga 20 proc. dynamiki sprzedaży, a w samym październiku dynamikę ponad 50 proc. - zakładamy, że w stosunkowo krótkim czasie - 3-4 lat - Smyk.com osiągnie porównywalną do empik.com skalę operacji" - powiedział cytowany w komunikacie Maciej Szymański, prezes Grupy Empik Media & Fashion.
Smyk.com udostępni na początek około 20 tysięcy produktów dla dzieci w wieku od 0 do 14 lat w kategoriach: ubrania, zabawki, akcesoria dla niemowląt, mebelki i akcesoria dziecięce oraz ofertę multimediów (w tym książki, muzyka, filmy, gry i konsole).
"Warto podkreślić, że asortyment nowego Smyk.com będzie stale poszerzany. Już za kilka miesięcy - w ofercie wiosennej - wprowadzimy około 10 tysięcy nowych produktów" - powiedziała cytowana w komunikacie Katarzyna Piórko, dyrektor generalny Smyk.com. (PAP)
pel/ ana/