Trwa ładowanie...
firma
07-12-2010 11:29

Jak zaimponować szefowi?

Popularny amerykański portal dla mężczyzn AskMen podrzucił czytelnikom parę dobrych pomysłów. Skorzystać też mogą kobiety.

Jak zaimponować szefowi?
dsru2gf
dsru2gf

Kolejność od najmniej do najbardziej ważnego sposobu.

10. Rób to, o czym inni zapominają
Takich czynności w każdym biurze jest cała masa – choćby umycie naczyń po zebraniu działowym czy zorganizowanie . Wysiłek mały, a jaka szansa na wyróżnienie się w tłumie!

9. Tłumacz innym świat
Bądź dobrze poinformowany i dziel się wiedzą z innymi. Oczywiście, nie chodzi tu o rewelacje z portali plotkarskich, lecz wszelkie nowinki z branży. Słuchaj, co w trawie piszczy. Swoim przemyśleniom nadaj formę pisemną i roześlij mailem do wszystkich, łącznie z przełożonym.

*8. Utrzymuj swe miejsce pracy w czystości *
Artystyczny chaos tolerowany jest tylko w agencjach reklamowych. Jeśli pracujesz w urzędzie, na poczcie czy w banku, zawalone papierami biurko nie świadczy o wewnętrznym niepoukładaniu. Lepiej uporządkować dokumenty i wiedzieć w każdej chwili, gdzie co jest.

dsru2gf

*7. Przychodź pierwszy, wychodź ostatni *
Stara rada biurowa, dobra zwłaszcza dla ludzi rozpoczynających karierę. Z czasem można sobie trochę odpuścić, ale na początku to ty pierwszy witaj przychodzącego do pracy szefa i siedź w biurze tak długo, by mu powiedzieć „do widzenia”.

6. Czytaj
Tak pokażesz, że się ciągle dokształcasz i chcesz być na bieżąco. Ale uwaga! Gazety sportowe, wędkarskie i tabloidy nie są mile widziane w poważnym korporacji.

5. Odstrzel się
Fabrycznie podziurawione dżinsy, wyciągnięte swetry, sprane T-shirty są dobre… na grilla. Zainwestuj w porządny garnitur – najlepiej szyty na miarę, jeśli stać cię na to.

*4. Oszczędzaj pieniądze firmy *
Nie biegaj ciągle do sekretarki po nowe ryzy papieru. Nie kseruj prywatnych dokumentów na firmowej kopiarce. Nie wynoś z biura kopert, kleju, spinaczy.

dsru2gf

*3. Skończ z przytakiwaniem *
Kiedy dwóch ludzi ciągle z sobą się zgadza, to znak, że jeden z nich jest zbędny. Miej własne zdanie na każdy temat. Broń swego stanowiska. Musisz jednak wcześniej zbudować odpowiednią argumentację.

2. Bądź przygotowany
Podobno szczęście to okazja, która spotyka się z przygotowaniem. a każde spotkanie, każdą naradę, nawet na każde spotkanie w biurowej kuchni. Sumienność to podstawowa zaleta.

*1. Przejmij inicjatywę *
Dobry menedżer nie tylko pozwala na ujawnienie się różnicy zdań. On tego wymaga. Bo w kłótni, w starciu rodzą się najlepsze pomysły, który mogą wynieść firmę, a więc i szefa, na wyższy poziom. Proponuj zmiany, nowinki, udoskonalenia. Bądź innowacyjny.

Mirosław Sikorski

dsru2gf
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dsru2gf