Jakość na bank? Na pewno nie każdy bank
Który bank jest najlepszy?
TNS Polska po raz trzeci zbadał jak wygląda obsługa w polskich bankach. Podstawieni klienci odwiedzili 1550 placówek należących do 21 instytucji. W ten sposób powstała trzecia edycja badania "Jakość na bank".
Tak zwani tajemniczy klienci badali wszystko: od estetyki oddziałów przez sposób zwracania się pracowników banku aż po sposób prezentacji oferty. Za wszystko przyznawano punkty, dzięki czemu mógł powstać ranking badanych instytucji.
TNS Polska po raz trzeci zbadał jak wygląda obsługa w polskich bankach. Podstawieni klienci odwiedzili 1550 placówek należących do 21 instytucji. W ten sposób powstała trzecia edycja badania "Jakość na bank".
Tak zwani tajemniczy klienci badali wszystko: od estetyki oddziałów przez sposób zwracania się pracowników banku aż po sposób prezentacji oferty. W sześciu kategoriach przyznawano punkty, dzięki czemu mógł powstać ranking badanych instytucji.