Kraft i Wedel - numer jeden kontra numer jeden

Dwaj najwięksi producenci czekolady przypisują sobie pierwsze miejsce na podium - informuje "Puls Biznesu".

Kraft i Wedel - numer jeden kontra numer jeden
Źródło zdjęć: © Thinkstockphotos

18.01.2013 | aktual.: 18.01.2013 06:07

Kolejne czekoladowe, lecz nie słodkie, przepychanki dwóch największych producentów słodyczy - Kraft Foods i Lotte Wedel. W zeszłym tygodniu Kraft Foods ogłosił, że ze swoją Milką pobił Wedla w kategorii tabliczek czekoladowych.

- Badamy potrzeby konsumentów i cały czas wzmacniamy oraz rozszerzamy ofertę, wspierając ją działaniami marketingowymi. To przynosi rezultaty - komentował wyniki Milki Robert Sas, dyrektor kategorii czekolady w Kraft Foods Polska. Jego zdaniem, spółka widzi potencjał do osiągania jeszcze lepszych wyników.

W kontrofensywie Wedel informuje, że to jego czekolady mają największe rynkowe udziały, powołując się zresztą na badania rynkowe tej samej agencji - Nielsena, podając jednak inne okresy, w których udziały były liczone.

- Już niebawem Nielsen poda dane całościowe za 2012 r. z uwzględnieniem grudnia i jesteśmy przekonani, że pozycja marki Wedel jako lidera w kategorii tabliczek czekoladowych jest przez markę utrzymana - mówi Magdalena Pawelec, kierownik marketingu Lotte Wedel.

Źródło artykułu:PAP
czekoladalottemilka
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)