"Ta część kosztów związana z czynszami zostanie utrzymana na podobnym poziomie licząc na metr kwadratowy, pozostałe koszty, które mamy - materiału, usługi, amortyzacja - też utrzymają się na podobnym poziomie. Natomiast widzimy dużą presję na wynagrodzenia w całym regionie, nie tylko w Polsce, więc ta część kosztów będzie nam wzrastała, czyli będą wzrastały wynagrodzenia w sklepach. To trend ogólnorynkowy" - powiedział Lutkiewicz podczas konferencji prasowej.
W 2016 r. koszty sklepów własnych LPP w przeliczeniu na m2 wzrosły o 3% r/r do 201 zł/m2 na koniec IV kwartału.
LPP zarządza 6 markami modowymi - Reserved, Cropp, House, Mohito, SiNSAY i Tallinder (sklepy tej marki będą funkcjonowały do końca lutego 2017 r.). Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6,02 mld zł w 2016 r.
(ISBnews)