LPP w 10 zakłada sprzedaż w sklepach porównywalnych na poziomie nie wyższym niż w 09
18.02. Warszawa (PAP) - LPP zakłada, że w 2010 roku sprzedaż w sklepach porównywalnych będzie nie większa niż w ubiegłym roku. Spółka liczy, że marża brutto na sprzedaży w 2010...
18.02.2010 | aktual.: 18.02.2010 11:53
18.02. Warszawa (PAP) - LPP zakłada, że w 2010 roku sprzedaż w sklepach porównywalnych będzie nie większa niż w ubiegłym roku. Spółka liczy, że marża brutto na sprzedaży w 2010 roku wyniesie około 60 proc. - powiedział na czwartkowej konferencji Dariusz Pachla, wiceprezes LPP.
"Zakładamy, że w tym roku sprzedaż porównywalna nie będzie większa niż w 2009 roku. W najbliższej perspektywie nie spodziewamy się poprawy sytuacji w branży, odbicie na pewno nie nastąpi w I półroczu" - powiedział Pachla.
"Liczymy, że marże (brutto na sprzedaży - PAP) będą w tym roku zbliżone do normalnych poziomów, czyli około 60 proc." - dodał.
Analitycy prognozują, że w 2010 roku LPP ma szanse podwoić zysk netto z 2009 roku. Spółka nie wyklucza tego.
"Jest to możliwe" - odpowiedział Pachla na pytanie o możliwość podwojenia zysku netto w 2010 roku. (PAP)
pel/ pam/ jtt/