LPP w 10 zakłada sprzedaż w sklepach porównywalnych na poziomie nie wyższym niż w 09

18.02. Warszawa (PAP) - LPP zakłada, że w 2010 roku sprzedaż w sklepach porównywalnych będzie nie większa niż w ubiegłym roku. Spółka liczy, że marża brutto na sprzedaży w 2010...

18.02.2010 | aktual.: 18.02.2010 11:53

18.02. Warszawa (PAP) - LPP zakłada, że w 2010 roku sprzedaż w sklepach porównywalnych będzie nie większa niż w ubiegłym roku. Spółka liczy, że marża brutto na sprzedaży w 2010 roku wyniesie około 60 proc. - powiedział na czwartkowej konferencji Dariusz Pachla, wiceprezes LPP.

"Zakładamy, że w tym roku sprzedaż porównywalna nie będzie większa niż w 2009 roku. W najbliższej perspektywie nie spodziewamy się poprawy sytuacji w branży, odbicie na pewno nie nastąpi w I półroczu" - powiedział Pachla.

"Liczymy, że marże (brutto na sprzedaży - PAP) będą w tym roku zbliżone do normalnych poziomów, czyli około 60 proc." - dodał.

Analitycy prognozują, że w 2010 roku LPP ma szanse podwoić zysk netto z 2009 roku. Spółka nie wyklucza tego.

"Jest to możliwe" - odpowiedział Pachla na pytanie o możliwość podwojenia zysku netto w 2010 roku. (PAP)

pel/ pam/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
lpphandellpp sa
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)