Monnari chce powiększyć powierzchnię sklepów o 3‑4 tys. m2 w całym roku
Warszawa, 26.08.2015 (ISBnews) - GK Monnari planuje poprawić w II półroczu br. wyniki finansowe na wszystkich poziomach oraz utrzymać wysoką rentowność. Nastąpi rozbudowa salonów firmowych sieci w najlepszych lokalizacjach na terenie całego kraju. Łączny przyrost powierzchni w całym 2015 roku wyniesie 3-4 tys. m2, poinformowali przedstawiciele spółki.
26.08.2015 15:32
Grupa planuje także kolejne otwarcia oraz powiększenie salonów w centrach handlowych, w których umowy dobiegają końca.
"Dotyczy to salonów o powierzchni powyżej 200 m2, które docelowo mają mieć powierzchnię do 300 m2. W 2016 roku planujemy kolejne przejęcia lub powiększenia salonów - w sumie będzie to kilka, kilkanaście lokalizacji" - powiedział prezes Monnari Trade Mirosław Misztal podczas prezentacji wyników.
W pierwszym półroczu 2015 roku nastąpiło otwarcie pięciu nowych salonów Monnarii w galeriach: Galerii Sudeckiej (Jelenia Góra), Galerii Warmińskiej (Olsztyn), Galerii Sfera (Bielsko-Biała), Ogrodach (Elbląg) oraz Galerii Neptun (Starogard Gdański). Powiększone zostały trzy salony, dwa w Tesco w Świdnicy i Jeleniej Górze oraz w Lublinie w Cuprum Arenie.
Według stanu na 30 czerwca br., sieć spółki liczyła 134 salony o łącznej powierzchni 22,6 tys. m2, podało Monnari w prezentacji wynikowej. Na koniec 2014 r. sieć liczyła 129 placówek o łącznej powierzchni 21,2 tys. m2.
Monnari Trade to spółka odzieżowa istniejąca od 2000 r. Na GPW jest notowana od 2006 r. Przychody ze sprzedaży sięgnęły 175,19 mln zł w 2014 r.
(ISBnews)