Trwa ładowanie...

Na cheeseburgera do Lidla. Dyskont rozpoczął testy w kilkunastu sklepach w Polsce

Dyskonty sięgają po coraz to nowsze metody, by przyciągnąć do siebie klientów. Lidl testuje rozwiązanie, dzięki któremu może podkraść klientów sieciom fast foodów.

Na cheeseburgera do Lidla. Dyskont rozpoczął testy w kilkunastu sklepach w PolsceŹródło: East News, fot: Tomasz Kawka
d3e0ge2
d3e0ge2

Na cheeseburgera do dyskontu zamiast do restauracji z fast foodami? Wkrótce może się to stać normalną praktyką i nie mówimy tu o kanapce z lodówki do odgrzania w domu. Lidl testuje właśnie nowe produkty w kilkunastu sklepach, m.in. w Warszawie przy ul. Wołoskiej.

- Aktualnie jest to akcja testowa. Przeprowadzamy ją w odpowiedzi na prośby klientów, które wpływają do nas za pośrednictwem naszej infolinii czy mediów społecznościowych. Nie wykluczamy, że produkty zostaną wprowadzone do asortymentu stałego na większą skalę - informuje Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Zobacz także: Walki w dyskontach. Oto ulubiony sport Polaków

Przedstawicielka Lidla dodaje, że sieć podąża za aktualnymi trendami. - Ostatnio rozszerzyliśmy nasz asortyment przekąsek marki Pomysł na każdy dzień oraz wprowadziliśmy artykuły z serii Lidl to go". W sklepach Lidl można kupić zdrowe przekąski idealne na lunch czy drugie śniadanie np. hummus, zupy krem czy zestawy lunchowe z kaszą bulgur - podkreśla.

d3e0ge2

Jeśli cheeseburgery wejdą do Lidla na stałe, skorzystać mają na tym polscy producenci, którzy będą dostarczać mięso. - Sprzedaż polskich artykułów spożywczych stanowi ponad 70 proc. obrotu naszej firmy. Warto także podkreślić, że 100 proc. świeżego mięsa marki Rzeźnik pochodzi od polskich dostawców.

- Nie wykluczamy, że w przyszłości będziemy wprowadzać do oferty inne kanapki czy burgery. Chcemy cały czas zaskakiwać naszych klientów nowymi produktami - dodaje Aleksandra Robaszkiewicz.

Jako pierwszy o sprawie hamburgerów w Lidlu poinformował serwis Fakt24.pl.

Inni też nie próżnują

Kolejne sieci handlowe regularnie wprowadzają do swojego asortymentu ciepłe przekąski. Od lat w sklepach i na stacjach benzynowych można zjeść hot dogi czy zapiekanki. Natomiast główny konkurent Lidla w Polsce, czyli Biedronka, w wybranych sklepach sprzedaje pizze. Tak jest m.in. przy ul. Surowieckiego w stolicy.

d3e0ge2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3e0ge2