Na cheeseburgera do Lidla. Dyskont rozpoczął testy w kilkunastu sklepach w Polsce
Dyskonty sięgają po coraz to nowsze metody, by przyciągnąć do siebie klientów. Lidl testuje rozwiązanie, dzięki któremu może podkraść klientów sieciom fast foodów.
26.10.2017 | aktual.: 27.10.2017 11:17
Na cheeseburgera do dyskontu zamiast do restauracji z fast foodami? Wkrótce może się to stać normalną praktyką i nie mówimy tu o kanapce z lodówki do odgrzania w domu. Lidl testuje właśnie nowe produkty w kilkunastu sklepach, m.in. w Warszawie przy ul. Wołoskiej.
- Aktualnie jest to akcja testowa. Przeprowadzamy ją w odpowiedzi na prośby klientów, które wpływają do nas za pośrednictwem naszej infolinii czy mediów społecznościowych. Nie wykluczamy, że produkty zostaną wprowadzone do asortymentu stałego na większą skalę - informuje Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.
Przedstawicielka Lidla dodaje, że sieć podąża za aktualnymi trendami. - Ostatnio rozszerzyliśmy nasz asortyment przekąsek marki Pomysł na każdy dzień oraz wprowadziliśmy artykuły z serii Lidl to go". W sklepach Lidl można kupić zdrowe przekąski idealne na lunch czy drugie śniadanie np. hummus, zupy krem czy zestawy lunchowe z kaszą bulgur - podkreśla.
Jeśli cheeseburgery wejdą do Lidla na stałe, skorzystać mają na tym polscy producenci, którzy będą dostarczać mięso. - Sprzedaż polskich artykułów spożywczych stanowi ponad 70 proc. obrotu naszej firmy. Warto także podkreślić, że 100 proc. świeżego mięsa marki Rzeźnik pochodzi od polskich dostawców.
- Nie wykluczamy, że w przyszłości będziemy wprowadzać do oferty inne kanapki czy burgery. Chcemy cały czas zaskakiwać naszych klientów nowymi produktami - dodaje Aleksandra Robaszkiewicz.
Jako pierwszy o sprawie hamburgerów w Lidlu poinformował serwis Fakt24.pl.
Inni też nie próżnują
Kolejne sieci handlowe regularnie wprowadzają do swojego asortymentu ciepłe przekąski. Od lat w sklepach i na stacjach benzynowych można zjeść hot dogi czy zapiekanki. Natomiast główny konkurent Lidla w Polsce, czyli Biedronka, w wybranych sklepach sprzedaje pizze. Tak jest m.in. przy ul. Surowieckiego w stolicy.