Nowa usługa przyda się w święta. Nowość wchodzi do Dino
Pluxee rozszerza swoją działalność, wprowadzając możliwość płatności kartami w sieci sklepów Dino, notowanych na polskiej giełdzie. To kolejny etap współpracy z wiodącymi detalistami, w tym Biedronką, Lidlem i Żabką, oraz lokalnymi punktami usługowymi i gastronomicznymi.
Pluxee ogłosiło współpracę z siecią marketów Dino, dzięki której we wszystkich sklepach tej sieci, możliwe będzie realizowanie zakupów przy użyciu środków dostępnych na kartach Pluxee - piszą wiadomoscihandlowe.pl.
Fintech współpracuje z innymi sieciami
Pluxee jest fintechem skierowanym do marketingu, sprzedaży i HR. Stawia na cyfrowe rozwiązania, głównie w obszarze kart przepłaconych i podarunkowych. Nowa funkcjonalność przyda się przed Bożym Narodzeniem, bo wielu Polaków dostaje w tej formie prezenty w swoich firmach.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Pluxee ma już podpisane umowy z wieloma innymi sieciami handlowymi, takimi jak Biedronka, Lidl, Aldi oraz Żabka. Do grona odbiorców usług Pluxee dołączyły również lokalne sklepy, placówki gastronomiczne i punkty usługowe, gdzie również można korzystać z kart tej marki - czytamy.
Dobry trzeci kwartał polskiego giganta
Dino Polska za sam trzeci kwartał 2024 r., to EBIT wyniósł 567,8 mln zł wobec 558,5 mln zł przed rokiem. Wynik EBITDA grupy wyniósł 673,4 mln zł, co oznacza wzrost o 3,7 proc. rok do roku. Przychody grupy wyniosły 7,607 mld zł, co oznacza wzrost o 10,6 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.
Spółka podała, że zysk netto jednostki dominującej grupy Dino Polska wyniósł w trzecim kwartale 2024 roku 438,2 mln zł wobec 424 mln zł zysku rok wcześniej. Konsensus zakładał 423,1 mln zł zysku netto.
Dino otwiera nowe sklepy w całej Polsce
Sieć otworzyła od stycznia do końca września 167 nowych sklepów. Na koniec września sieć liczyła 2572 sklepy. Rok wcześniej było 2340 marketów.
Nakłady inwestycyjne przeznaczone na rozwój sieci wyniosły 696 mln zł. Zatrudnienie w Grupie Dino zwiększyło się do 45,3 tys. pracowników.
Na koniec czerwca 2024 r. łączna powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 987,4 tys. metrów kwadratowych i była o 10,4 proc. większa niż rok wcześniej.