Trwa ładowanie...
poczta
12-09-2012 01:55

Poczta rzuca wyzwanie kurierskim konkurentom

Poczta Polska odkurza Pocztex i chce mocno wejść na rynek usług kuriersko-ekspresowych, warty w Polsce 4 mld zł i rosnący w dwucyfrowym tempie - informuje "Puls Biznesu".

Poczta rzuca wyzwanie kurierskim konkurentomŹródło: PAP
ds1pxl2
ds1pxl2

Kluczem do kurierskiego sukcesu Poczty Polskiej ma być działająca od lat usługa Pocztex. Tym samym poczta ma stać się równorzędnym konkurentem dla zagranicznych firm kurierskich m.in. TNT i DHL.

Zyskają na tym też klienci, gdyż głównym polem walki mają być ceny. Jak powiedział gazecie odpowiedzialny za sprzedaż i marketing członek zarządu Poczty Polskiej Janusz Wojtas, poczta obniża je o średnio 35 proc. Jego zdaniem m.in. to pozwoli firmie już w 2015 r. wejść do czołowej piątki kurierów w Polsce.

Ponadto poczta chce zawalczyć o klientów najbardziej atrakcyjnych e-sklepów. W tym celu m.in. przebudowuje swoją witrynę.

"Miesiącem rozruchowym" dla Poczteksu ma być wrzesień.

ds1pxl2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
ds1pxl2