Podkarpackie/ Ruszyła kampania promująca Regionalny Program Operacyjny
Rozpoczęła się kampania promocyjna Regionalnego Programu Operacyjnego woj. podkarpackiego na lata 2007-2013. Spoty pokazujące efekty wydania w regionie ponad 1,1 mld euro emitowane będą m.in. w telewizji i internecie. Koszt kampanii to prawie 270 tys. zł.
08.07.2014 16:35
Jak powiedział na wtorkowej konferencji prasowej marszałek województwa podkarpackiego Władysław Ortyl, samorząd województwa jest zobligowany do przeprowadzania kampanii promującej środki unijne. "Robimy to jednak z radością, bo możemy pochwalić się tym, co udało się dzięki pieniądzom zrealizować. Kampania ma też zwiększyć świadomość mieszkańców, że takie środki są i można po nie sięgać" - dodał.
Spot, który będzie emitowany m.in. w telewizji do 15 sierpnia br., przedstawia wybrane inwestycje, które były dofinansowane z pieniędzy unijnych. Wśród nich są: Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie, Kresowa Osada w Baszni Dolnej czy kompleks przy Uniwersytecie Rzeszowskim.
Dyrektorka Departamentu Rozwoju Regionalnego w urzędzie marszałkowskim Marta Matczyńska podkreśliła na konferencji, że RPO na lata 2007-2013 zostanie rozliczony do końca 2015 r. "Mamy wysoki stopień zakontraktowania pieniędzy, a blisko 60 proc. projektów jest już rozliczonych. Na pewno uda nam się wykorzystać wszystkie pieniądze przyznane regionowi" - zapewniła.