Polski Rolnik na Dzikim Zachodzie
Z 210 mln zł przychodów jedną piątą śląskie przedsiębiorstwo Rolnik uzyskuje ze sprzedaży swoich wyrobów poza granicami Polski. Firma jest już obecna w kilku krajach, a szykuje się do wejścia m.in. na rynek USA - informuje "Puls Biznesu".
24.05.2012 | aktual.: 24.05.2012 07:34
Działa po cichu, bez kampanii reklamowych i głośnych akwizycji, ale bardzo skutecznie wchodzi na rynki zagraniczne. Słoiki z ogórkami, papryką, selerami, buraczkami oraz pasztety Rolnika są już na półkach sklepów w Australii, Macedonii, Kazachstanie, Czechach, Słowacji, W.Brytanii i Węgier (tu spółka ma jeden z zakładów).
Teraz Rolnik przymierza się do wejścia na rynki Japonii, Norwegii i Dubaju. Kończy też rozmowy z dystrybutorem w USA, który będzie rozprowadzał tam wyroby polskiej firmy.