Prawie 1,7 mln klientów PKO BP korzystało z bankowości mobilnej w II kw. br.

Warszawa, 16.08.2016 (ISBnews) - Prawie 1,7 mln klientów PKO Banku Polskiego korzystało w II kwartale br. z usług bankowych za pomocą urządzeń mobilnych, w tym wersji lite serwisów iPKO i Inteligo oraz aplikacji IKO. Użytkownicy logujący się za pośrednictwem aplikacji mobilnej stanowią 24% mobilnych klientów banku, podało PKO BP.

16.08.2016 | aktual.: 26.08.2016 15:30

"Aplikację mobilną IKO aktywowało ponad 700 tys. użytkowników, a samą usługę mobilnych płatności zbliżeniowych HCE 65 tys. użytkowników" - czytamy w komunikacie.

Najczęściej klienci wykorzystują aplikację do sprawdzania salda i historii konta, dokonywania przelewów i doładowań telefonów na kartę.

Klienci PKO BP w II kwartale założyli też ponad 37 tys. lokat mobilnych.

"Stale rosnące grono użytkowników aplikacji IKO oraz wysoka liczba dokonywanych przez nich transakcji są dowodem dużego zaufania klientów do naszej bankowości mobilnej. Potwierdzają też słuszność decyzji dotyczącej ciągłego poszerzania gamy funkcji w IKO. Zmiany, które klienci zobaczą już wkrótce w najnowszej wersji aplikacji, ułatwią im oszczędzanie nawet na drobne wydatki oraz pomogą w zarządzaniu finansami osobistymi" - powiedział dyrektor biura projektów mobilnych i internetowych Łukasz Kuc, cytowany w komunikacie.

Bank podał, że w najbliższych dniach planuje wzbogacić aplikację IKO o możliwość odkładania pieniędzy na wirtualnych skarbonkach. Skarbonkę będzie można założyć na wybrany cel oraz zasilać w dowolnych odstępach czasu. Planowane jest również wprowadzenie szybkiego dostępu do funkcji aplikacji dzięki 3D Touch (dla klientów korzystających z IKO na platformie iOS). Nowością będzie możliwość zmiany PIN-u do karty oraz zarządzanie limitami kart kredytowych i debetowych.

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Akcje banku od listopada 2004 r. notowane są na GPW.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)