Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w październiku spadła o 14,11 proc. rdr
03.12. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w październiku 2009 roku 362.320 sztuk i było o 14,11 proc. niższe niż...
03.12.2009 | aktual.: 03.12.2009 15:45
03.12. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w październiku 2009 roku 362.320 sztuk i było o 14,11 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w październiku 2009 roku było wyższe o 1,9 proc. w stosunku do września 2009 roku.
Z kolei rozpowsoechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Axel Springer Polska, wyniosło w pażdzierniku 115.076 egzemplarzy. Od połowy września gazeta ta jest wydawana jako połączony tytuł "Dziennika" i "Gazety Prawnej".
W październiku liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 457.103 egzemplarze, co oznacza spadek rok do roku o 4,6 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 3,1 proc.
W październiku w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 4,6 proc., do 188.480 sztuk. Miesiąc do miesiąca wzrosło o 3,1 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w październiku wyniosło 142.336 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 7,61 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła natomiast o 2,5 proc.(PAP)
epo/ jtt/