Starbucks najpopularniejszy, popularniejszy od Coca-Coli na Facebooku
Starbucks, marka sieci kawiarni, wyprzedził Coca-Colę i stał się najpopularniejszą marką FMCG w serwisie społecznościowym Facebook.
W niedzielę 26 lipca marka Starbucks, największej na świecie sieci kawiarni miała na Facebooku dokładnie 3.699.369 fanów, w porównaniu do 3.525.290 fanów w przypadku Coca-Coli.
Spośród wszystkich profili w serwisie obie marki zajmowały odpowiednio 8. i 9. miejsce. Zostały one wyprzedzone przez strony Michaela Jacksona (9.991.280), Baracka Obamy (6.484.430), Vina Diesela (5.354.934), Megan Fox (4.373.612), Facebooka (4.334.943), Dr. House'a (4.295.343) oraz Willa Smitha (4.021.809).
Ostatnio marka Starbucks została także uznana w rankingu opracowanym przez analityk Charlene Li z firmy Altimeter Group za najbardziej zaangażowaną społecznie markę na świecie. Pod uwagę brano tutaj 100 czołowych globalnych marek na podstawie poziomu ich zaangażowania w korzystanie z ponad 10 kanałów społecznych mediów (m.in. Twitter, Facebook, YouTube, blogi, wiki, fora dyskusyjne).