Strata netto Alma Market zwiększyła się r/r do 11,17 mln zł w I poł. 2014 r.
Warszawa, 02.09.2014 (ISBnews) - Alma Market odnotowało 11,17 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I połowie 2014 r. wobec 3,07 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
02.09.2014 07:29
Strata operacyjna wyniosła 4,46 mln zł wobec 4,06 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 828,68 mln zł w I połowie 2014 r. wobec 770,97 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym strata netto w okresie I półrocza 2014 r. wyniosła 4,69 mln zł wobec 4,27 mln zł zysku rok wcześniej.
Grupa Kapitałowa Alma Market prowadzi działalność w następujących obszarach: sprzedaż detaliczna artykułów żywnościowych, sprzedaż detaliczna odzieży i obuwia, sprzedaż hurtowa granulatów tworzyw sztucznych, folii, oraz pozostałych artykułów chemicznych w tym wyrobów z tworzyw sztucznych i chemikaliów, działalność w branży nieruchomości w zakresie obsługi nieruchomości i ich wynajmu, a także realizacji projektów developerskich.
(ISBnews)