Superbrands dla Wedla, Ptasiego Mleczka i Torcika Wedlowskiego
Głosami niezależnej Rady Marek marka Wedel oraz Ptasie Mleczko i Torcik Wedlowski znalazły się wśród laureatów czwartej edycji ekskluzywnej grupy Superbrands.
01.04.2009 | aktual.: 07.04.2009 13:55
_ Jesteśmy dumni, że zarówno marka Wedel, jak nasze sztandarowe produkty: Ptasie Mleczko i Torcik Wedlowski są pośród marek wyróżnionych tytułem laureata Superbrand Polska. Wedel od lat zajmuje pozycję lidera w segmencie słodyczy czekoladowych. W edycji 2008 konkursu marka Wedel została wyróżniona już po raz trzeci z rzędu i to aż w trzech kategoriach: "Marka Najwyższej Reputacji", "Najbardziej Polecana Marka" oraz "Marka Najwyższego Zaufania Społecznego". Znalezienie się zatem w tym ekskluzywnym gronie, które obejmuje poniżej 5 proc. ogółu marek ocenianych przez Radę Marek Superbrands potwierdza ogrom zaufania, jakim od lat darzą nas klienci _ - mówi Anna Telakowiec, dyrektor marketingu Cadbury Wedel.
Superbrands, międzynarodowa organizacja, działająca od 14 lat w ponad 80 krajach przyznaje co roku nagrody dla działu marketingu firmy, które wyróżniają wieloletnia pracę na rzecz silnej marki. Tytuł ma ekskluzywny charakter i jest przyznawany niewielkiej liczbie marek. Już po raz czwarty tytuł Superbrand przyznano najlepszym markom na polskim rynku. W gronie najsilniejszych brandów znalazło się też Volvo.
JS