Większa sprzedaż w salonikach prasowych
Wydawcy czasopism korzystający z możliwości promocyjnych
saloników prasowych Kolportera uzyskują kilkusetprocentowy wzrost sprzedaży.
08.12.2010 12:05
Niezwykle skutecznym zabiegiem promocyjnym jest multifacing, czyli wielokrotna ekspozycja okładki tego samego czasopisma Dzięki jego zastosowaniu sprzedaż wzrasta nawet o 250 procent.
- W punktach Kolportera stosowanie multifacingu jest możliwe zarówno w witrynie, jak i wewnątrz saloniku. Umożliwiają go regały przystosowanie do tego typu ekspozycji - mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji Kolportera Sieci Handlowe. - Wewnątrz saloniku efekt jest dodatkowo wzmacniany za pomocą specjalnej listwy umieszczonej na półce z wielokrotną ekspozycją. Opatrzona jest ona bardzo wyraźnym napisem "Polecamy" - dodaje Piotr Lech.
- Oferowane przez nas ekspozytory promocyjno-sprzedażowe, nie tylko reklamują tytuł, ale umożliwiają jego bezpośrednią sprzedaż. W przypadku zastosowania tych nośników sprzedaż wzrasta o ponad 100 procent informuje Piotr Lech. - Wydawcom udostępniamy również miejsce pod ich własne ekspozytory. Opatrzone winietą tytułową bardzo efektywnie sprzedają zarówno czasopisma, jak i kolekcje.
Firma, oprócz wymienionych wyżej nośników reklamowych, gwarantuje wszystkim wydawcom wysoki standard ekspozycji ich tytułów. Sprzedawcy we wszystkich placówkach Kolportera zobowiązani są do przestrzegania specjalnych planogramów, czyli wypracowanych na bazie wieloletnich obserwacji standardów ekspozycji, które służą maksymalizacji sprzedaży.
Sieć saloników prasowych Kolportera Sieci Handlowe liczy obecnie ponad 900 placówek.
IP