Żabka wchodzi do internetu. Zakupy zamówisz w sieci, odbierzesz w sklepie
Żabka uruchomiła sklep internetowy, który obejmuje na razie trzy placówki stacjonarne w Warszawie. Jednak już wkrótce program pilotażowy ma zostać rozszerzony o kolejne punkty. Podobne rozwiązanie testuje też Stokrotka.
07.04.2020 | aktual.: 08.05.2022 17:07
Z usługi click&collect mogą skorzystać klienci trzech warszawskich Żabek. Chodzi tutaj o placówki zlokalizowane przy ul. Kowalczyka 9, Sokratesa 9 i Jana Kazimierza - informuje portal wiadomoscihandlowe.pl. Oficjalny komunikat w tej sprawie sieć ma wydać jeszcze we wtorek.
W najbliższym czasie pilotażowy program ma objąć 20 sklepów.
Klienci wspomnianych punktów mogą złożyć zamówienie za pośrednictwem aplikacji mobilnej Żappka. Za towary zapłacą przy odbiorze w stacjonarnym sklepie.
Równolegle w Poznaniu startuje usługa "Żabka do domu", która zakłada, że zamówione zakupy zostaną dostarczone pod drzwi klienta - podają Wiadomości Handlowe. W tym wypadku jednak produktów nie zamówimy przez aplikację, lecz za pomocą strony internetowej lub telefonicznie.
Program dostaw na początku ma objąć 30 placówek, a skorzystać z niego mogą mieszkańcy centrum miasta (dzielnice Jeżyce i Łazarz).
Uruchomienie sklepu internetowego Żabki miało nastąpić w drugiej połowie 2020 roku. Decyzję o przyspieszeniu prac wywołała sytuacja związana z pandemią koronawirusa.
Zobacz także
To kolejna sieć, która uruchomiła system click&collect. Jak informuje portal next.gazeta.pl, od poniedziałku z tej usługi mogą korzystać klienci Stokrotki w Lublinie. W tym przypadku klienci mogą płacić za zamówienie zarówno przy odbiorze, jak i przy zamówieniu. Sieć zapowiada, że rozszerzy działanie usługi o kolejne miasta.
Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.
Obejrzyj i dowiedz się, jak chronić się przed koronawirusem