Ambra kupiła spółkę Nalewki i Inne
Giełdowy producent i dystrybutor win i innych napojów alkoholowych przejął 100 proc. udziałów spółki Nalewki i Inne. Dzięki transakcji jego sieć sklepów liczy 25 placówek.
17.02.2010 11:11
Ambra nie zdradza, ile zapłaciła za 9 sklepów winiarskich Nalewki i Inne. Sieć ta oferuje głównie tradycyjne wysokogatunkowe nalewki i wódki. Punkty sprzedaży zlokalizowane są w galeriach handlowych w największych polskich miastach. Zostaną one włączone do sieci sklepów winiarskich prowadzonych przez należącą do grupy Ambra spółkę Centrum Wina Dystrybucja.
Nabyta wraz z siecią marka "Nalewki i inne”, będąca zarazem marką produktową wysokogatunkowych nalewek, zostanie zachowana. Ambra przejmuje ich produkcję a asortyment zostanie wprowadzony do całej sieci sprzedaży Centrum Wina.
- Szczególną wartością transakcji jest atrakcyjność lokalizacji przejmowanych sklepów, które idealnie wypełniają luki istniejącej sieci uzupełniając ją o najlepsze galerie handlowe w Polsce: Galeria Mokotów, Galeria Krakowska, Silesia, Stary Browar, Manufaktura czy Galeria Bałtycka to liderzy głównych polskich aglomeracji - komentuje transakcję Robert Ogór, prezes grupy Ambra. Sklepy winiarskie Ambry działają obecnie pod markami Centrum Wina, Wine House i Wine Club. W roku 2009 r. sieć sklepów grupy osiągnęła około 15 mln zł przychodów.
(JS)