ASSECO POLAND - Powołanie Członków Rady Nadzorczej Asseco Poland S.A. (17/2011)
ASSECO POLAND - Powołanie Członków Rady Nadzorczej Asseco Poland S.A. (17/2011)
01.06.2011 10:30
| | KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | | Raport bieżący nr | 17 | / | 2011 | | | | | |
| | Data sporządzenia: | 2011-06-01 | | | | | | | | | |
| | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | |
| | ASSECO POLAND | | | | | | | | | | |
| | Temat | | | | | | | | | | |
| | Powołanie Członków Rady Nadzorczej Asseco Poland S.A. | | | | | | | | | | |
| | Podstawa prawna | | | | | | | | | | |
| | Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe | | | | | | | | | | |
| | Treść raportu: | | | | | | | | | | |
| | Zarząd Asseco Poland S.A. ("Asseco") informuje, że Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Asseco Poland S.A., które odbyło się 31 maja 2011 r. w Warszawie powołało do składu Rady Nadzorczej Asseco Poland S.A. Pana Antoniego Magdonia, do pełnienia funkcji Członka Rady Nadzorczej. Członek Rady Nadzorczej zostaje powołany do składu Rady Nadzorczej na okres wspólnej pięcioletniej kadencji, obejmującej lata 2007-2011. * Pan Antoni Magdoń, urodzony w 1952 r. w 1978 r. ukończył Katolicki Uniwersytet Lubelski uzyskując tytuł magistra na Wydziale Filozofii Chrześcijańskiej. W 1982 r. uzyskał tytuł doktora nauk ekonomicznych w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. W 1983 r. ukończył studia podyplomowe z zakresu problematyki finansowej i społecznej banków spółdzielczych w Catholic University of Nijmegen (Holandia), w 2009 r. uzyskał tytuł doktora habilitowanego nauk ekonomicznych na Uniwersytecie Preszowskim w Preszowie (Słowacja). W latach 1983-1994 Adiunkt, Kierownik Zakładu Spółdzielczego Instytutu Badawczego, w latach
1984-1995 Adiunkt, Kierownik Zespołu Szkołą Główna Planowania i Statystyki/Szkoła Główna Handlowa, w latach 1992-1994 wykładowca, a od 2000 Starszy wykładowca na Filii Wydziału Nauk Społecznych KUL w Stalowej Woli. W latach 1994-1997 było Doradcą Ministra Finansów. W latach 1997-1999 Wiceprezes Zarządu, I Zastępca Prezesa Zarządu Banku Depozytowo-Kredytowego S.A. W 1999 r. rozpoczął karierę zawodową w Banku PEKAO S.A. piastując stanowiska: Dyrektora Wykonawczego Makroregionu Wschodniego (1999), Dyrektora Regionalnego ds. Sieci (2000-2004), Dyrektor Regionu ds. Bankowości Standardowej (2002-2003), Dyrektor Regionalny ds. Bankowości Detalicznej (2003-2005), od 2009 r. Dyrektor Regionu Bankowości Detalicznej. Pan Antoni Magdoń nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Asseco Poland S.A., nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu władz spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej
organu. Pan Antoni Magdoń nie został wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie Ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym. Ponadto Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Asseco Poland S.A. które odbyło się 31 maja 2011 r. w Warszawie powołało do składu Rady Nadzorczej na okres wspólnej, pięcioletniej kadencji obejmującej lata 2012-2016 następujące osoby: Pana Dariusza Brzeskiego, Pana Jacka Ducha, Pana Artura Kucharskiego, Pana Antoniego Magdonia i Pana Adama Nogę. * Pan Dariusz Brzeski, urodzony w 1964 r. W 1988 r. ukończył studia wyższe w Szkole Głównej Planowania i Statystyki (obecnie Szkoła Główna Handlowa) na kierunku Organizacja i Zarządzanie. W latach 1988?1990 pełnił funkcję Specjalisty ds. Wdrożeń Systemów Informatycznych w Microsystem JGU. W latach 1991?1994 był Dyrektorem Sieci Sprzedaży w InterAms Sp. z o.o. Od roku 1995 do roku 1996 pełnił funkcję Prezesa Zarządu Towarzystwa Finansowo Leasingowego Sp. z o.o. W latach 1997?2000 pełnił funkcję Prezesa Zarządu w Financial Management
S.A. W latach 1996?2005 był Prezesem Zarządu ABG S.A. Od marca 2005 r. pełnił również funkcję Prezesa Zarządu Ster-Projekt S.A. Po połączeniu ABG S.A. i Ster-Projekt S.A. (działającej następnie pod firmami ABG Ster-Projekt S.A., ABG SPIN S.A. i ABG S.A.) do chwili połączenia z Asseco Poland S.A. pełnił funkcję Prezesa Zarządu tej ostatniej. Od października 2008 r. do stycznia 2009 r. pełnił funkcję Prezesa Zarządu ABG S.A. działającej wcześniej pod firmą DRQ S.A. Obecnie przewodniczący Rady Nadzorczej Funduszu Hipotecznego FAMILIA S.A. Pan Dariusz Brzeski nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Asseco Poland S.A., nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu władz spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Pan Dariusz Brzeski nie został wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie Ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym. * Pan Jacek Duch, urodzony
w 1947 roku. Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej, magister inżynier o specjalizacji informatyka. W latach 1975 ? 1977 pracował w PSI AG w Berlinie Zachodnim. Posiada wieloletnie doświadczenie zarówno w inżynierii oprogramowania jak i zarządzaniu w międzynarodowych koncernach informatycznych. W latach 1978 ? 1993 pracował dla Digital Equipment Corporation, kierował projektami między innymi w Monachium, Wiedniu i Paryżu. Pracował także naukowo dla NixdorfComputer AG. Od 1989 r. nadzorował tworzenie filii Digital Equipment Corporation na Węgrzech, w Czechosłowacji oraz w Polsce. W latach 1992 ? 1993 zarządzał Digital Equipment Polska Sp. z o.o. Od roku 1993 do 1998 kierował Oracle Polska Sp. z o.o. Pełnił następujące funkcje: od 1998 r. do 2004 r. Członka Zarządu, a od 2007 do 2008 Przewodniczącego Rady Nadzorczej Prokom, od 2000 r. Prezesa Zarządu w Prokom Internet S.A., gdzie był odpowiedzialny m.in. za projekty strategiczne, od 2004 r. do 2007 r. Wiceprezesa Zarządu Warmia Live Sp. z o.
o., od 2001 r. do 2005 r. Wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej Postdata S.A., w latach 2002 - 2004 Przewodniczącego Rady Nadzorczej Ready Sp. z o.o., od 2000 r. do 2005 r. Sekretarza Rady Nadzorczej Banku Pocztowego S.A., w latach 2003 ? 2007 Członka Rady Nadzorczej PVT a.s., w latach 2006 ? 2007 Przewodniczącego Rady Nadzorczej Softlab, w latach 2007 ? 2008 Członka Rady Nadzorczej ABS i Asseco Romania, w latach 2004 ? 2008 Członka Rady Nadzorczej Asseco Solutions a.s. (dawniej Datalock) oraz w latach 2005 - 2006 Członka Rady Nadzorczej Slovanet. Jest członkiem organizacji branżowych: American Chamber of Commerce, Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji, oraz Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych. Od 2002 r. pełni funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej w DECSOFT S.A., od 2003 r. pełni funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej Intotel S.A., od 2006 r. jest Prezesem Zarządu Allterpower Sp. z o.o. Zasiada także w składzie rad nadzorczych spółek z Grupy Asseco Poland S.A. m.in. Spółki (jako jej
Przewodniczący od 2006 r.), Asseco DACH (od 2007 r.), Asseco SEE (od 2007 r.), ADH Soft (od 2007 r.), a także Asseco Germany AG, matrix42 AG. Obecnie jest wspólnikiem Allterpower Sp. z o.o., Ogicom Sp. z o.o., DECsoft S.A., Inotel S.A., Bioalter Sp. z o.o. i Vercom Sp. z o.o. Pan Jacek Duch nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Asseco Poland S.A., nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu władz spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Pan Jacek Duch nie został wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie Ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym. * Pan Artur Kucharski, urodzony w 1968 r. W 1995 r. ukończył Univeristy of Central London oraz Politechnikę Warszawską uzyskując tytuł magistra inżyniera. Obecnie jest w trakcie studiów Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. W latach 1995-2002 pracował w PricewaterhouseCoopers Sp.
z o.o. w Dziale Badania Sprawozdań Finansowych obejmując stanowiska od Asystenta do Menadżera. Od 2002 roku pracuje w PwC Polska Sp. z o.o. w Dziale Doradczym na stanowiskach od Starszego Kierownika do Dyrektora. Od 1999 r. posiada tytuł Association of Chartered Certified Accountants (ACCA). Od kwietnia 2010 r. jest Wiceprzewodniczącym Rady Nadzorczej Kopex S.A., od lipca 2010 jest członkiem Rady Nadzorczej Globe Trade Centre S.A., od sierpnia 2010 jest członkiem Rady Nadzorczej oraz Komitetu Audytu Asseco Poland S.A., od lutego 2011 jest członkiem Rady Nadzorczej Hydrapres S.A. oraz od lutego 2011 jest dyrektorem w Kopex S.A. Pan Artur Kucharski nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Asseco Poland S.A., nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu władz spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Pan Artur Kucharski nie został wpisany do Rejestru Dłużników
Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie Ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym. * Pan Antoni Magdoń, urodzony w 1952 r. w 1978 r. ukończył Katolicki Uniwersytet Lubelski uzyskując tytuł magistra na Wydziale Filozofii Chrześcijańskiej. W 1982 r. uzyskał tytuł doktora nauk ekonomicznych w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. W 1983 r. ukończył studia podyplomowe z zakresu problematyki finansowej i społecznej banków spółdzielczych w Catholic University of Nijmegen (Holandia), w 2009 r. uzyskał tytuł doktora habilitowanego nauk ekonomicznych na Uniwersytecie Preszowskim w Preszowie (Słowacja). W latach 1983-1994 Adiunkt, Kierownik Zakładu Spółdzielczego Instytutu Badawczego, w latach 1984-1995 Adiunkt, Kierownik Zespołu Szkołą Główna Planowania i Statystyki/Szkoła Główna Handlowa, w latach 1992-1994 wykładowca, a od 2000 Starszy wykładowca na Filii Wydziału Nauk Społecznych KUL w Stalowej Woli. W latach 1994-1997 było Doradcą Ministra Finansów. W latach 1997-1999 Wiceprezes Zarządu, I Zastępca Prezesa Zarządu Banku
Depozytowo-Kredytowego S.A. W 1999 r. rozpoczął karierę zawodową w Banku PEKAO S.A. piastując stanowiska: Dyrektora Wykonawczego Makroregionu Wschodniego (1999), Dyrektora Regionalnego ds. Sieci (2000-2004), Dyrektor Regionu ds. Bankowości Standardowej (2002-2003), Dyrektor Regionalny ds. Bankowości Detalicznej (2003-2005), od 2009 r. Dyrektor Regionu Bankowości Detalicznej. Pan Antoni Magdoń nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Asseco Poland S.A., nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu władz spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Pan Antoni Magdoń nie został wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie Ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym. * Pan Adam Noga, urodzony w 1955 r., profesor zwyczajny. Absolwent Wydziału Ekonomiczno-Społecznego SGPiS (obecnie Szkoły Głównej Handlowej) w Warszawie oraz stażysta w L?Ecole Hautes Etudes et
Sciences Sociales w Paryżu w latach 1984-1985. W latach 1991 ? 1992 ukończył short MBA w L?Universite du Quebec w Montrealu. W 1985 uzyskał stopień doktora nauk ekonomicznych, w 1993 r. stopień doktora habilitowanego, w 1995 r. tytuł profesora nadzwyczajnego (Szkoła Główna Handlowa), w 2009 roku tytuł profesora zwyczajnego. Od 1999 r. do 2005 roku był dyrektorem Instytutu Finansów. Od 2005 r. jest profesorem Akademii Leona Koźmińskiego oraz jej prorektorem. W latach 1978 ? 1985 był asystentem w Szkole Głównej Handlowej, zaś od roku 1985 do roku 1995 był adiunktem. Od roku 1985 do roku 1986 pracował jako konsultant w Komisji Planowania przy Radzie Ministrów. W latach 1988 ? 1989 pracował w Ministerstwie Finansów jako główny specjalista. Od roku 1991 do roku 1992 wykładał na L?Universite du Quebec a Montreal. W latach 1992 ? 1993 piastował stanowisko prodziekana Studium Dyplomowego Szkoły Głównej Handlowej. Od roku 1993 do roku 1996 był dziekanem Studium Podstawowego Szkoły Głównej Handlowej. W latach 1996 ?
1999 pełnił funkcję prorektora ds. Dydaktyki i Studentów Szkoły Głównej Handlowej. Od roku 1993 do roku 1998 był wiceprzewodniczącym Rady Naukowej Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego. W 1995 r. pracował jako ekspert Ministerstwa Przekształceń Własnościowych. W 1996 r. był przedstawicielem Prezydenta RP w publicznych debatach nad prywatyzacją i powszechnym uwłaszczeniem. W latach 1996 ? 1999 był autorem raportów o prywatyzacji polskiej gospodarki. W latach 1997 ? 1999 pełnił funkcję doradcy prezesa Petrochemii Płock. Od roku 1998 do roku 1999 był członkiem Rady Nadzorczej PTE Epoka. W latach 2003 ? 2005 był Przewodniczącym Rady Nadzorczej Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. W latach 2001 ? 2005 r. pełnił funkcję Wiceprezesa Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego. W latach 2002 ? 2005 pełnił funkcję doradcy wicepremiera i Ministra Finansów. Od 1987 r. jest redaktorem "Ekonomisty". Od 1998 r. do 2006 r. pełnił funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej Asseco Poland (d. COMP Rzeszów). Od 2007 r.
był Członkiem Rady Nadzorczej Prokom. Od 2000 r. jest Członkiem, a od 2005 r. jest Wiceprzewodniczącym Rady Nadzorczej Kredyt Banku S.A. Od 4 stycznia 2007 r. jest Wiceprzewodniczącym Rady Nadzorczej Spółki. Od 2009 roku jest członkiem Rad Nadzorczych Warta TUiR i Warta UnŻ. Jest członkiem komitetów audytu w Asseco Poland, Kredyt Banku, Warta TUiR i Warta UnŻ. Jest autorem pięciu książek (Dominacja a efektywna konkurencja 1993, Teorie przedsiębiorstw 2009) i ponad 100 artykułów naukowych. Jest również pierwszym laureatem Nagrody Banku Handlowego za wybitne osiągnięcia w dziedzinie finansów i ekonomii. Pan Adam Noga nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Asseco Poland S.A., nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu władz spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Pan Adam Noga nie został wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie Ustawy o
Krajowym Rejestrze Sądowym. Podstawa prawna: Zgodnie z § 5 ust. 1 pkt 22 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U. 2009, nr 33, poz. 259) | | | | | | | | | | |
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | ||
---|---|---|
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
| | | ASSECO Poland SA | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | (pełna nazwa emitenta) | | | | | |
| | | ASSECO POLAND | | Informatyka (inf) | | | |
| | | (skrócona nazwa emitenta) | | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | | | |
| | | 35-322 | | Rzeszów | | | |
| | | (kod pocztowy)
| | (miejscowość) | | | |
| | | Olchowa | | 14 | | | |
| | | (ulica) | | (numer) | | | |
| | | 17 888 55 55 | | 17 888 55 50 | | | |
| | | (telefon) | | | (fax) | | |
| | | info@asseco.pl | | www.asseco.pl | | | |
| | | (e-mail) | | | (www) | | |
| | | 522-000-37-82 | | 010334578 | | | |
| | | (NIP) | | | (REGON) | | |
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
---|---|---|---|---|---|
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2011-06-01 | Adam Góral | Prezes Zarządu |
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ