Awaria w Credit Agricole. Klienci mają problemy z systemem płatności i logowaniem
Cyber Monday nie zaczął się najlepiej dla Credit Agricole. Bank zmaga się bowiem z awarią bankowości internetowej. Według relacji klientów nie działają również aplikacja moblina oraz płatności BLIK-iem.
02.12.2019 | aktual.: 04.05.2022 20:15
AKTUALIZACJA 12:49: Skontaktował się z nami rzecznik prasowy Credit Agricole Przemysław Przybylski i potwierdził, że awaria miała miejsce. Jednocześnie wskazał, że problemy z logowaniem trwały ok. godzinę i zostały już zażegnane.
"Próbowałam 3 razy się zalogować, za każdym razem wyskakuje błąd logowania. Boję się kolejny raz próbować, żeby mi nie zablokowali dostępu. Muszę pilnie sprawdzić stan konta, bo widziałam zdublowane zablokowane płatności w weekend. Co za bałagan" - napisała na Facebooku banku Credit Agricole jedna z rozczarowanych klientek.
Według relacji konsumentów, nie działa cały system bankowości internetowej Credit Agricole. Problemy są również z logowaniem do aplikacji mobilnej, a także przy płatnościach BLIK-iem.
"Przepraszam za niedogodności. Występują aktualnie problemy z realizacją przelewów. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności naszym usługom" - napisali przedstawiciele banku pod jednym z postów rozczarowanych klientów.
Bank zmaga się z awarią od co najmniej dwóch dni, gdyż wtedy pojawiały się pierwsze posty klientów. Jednak nie ma żadnej osobnej informacji o niej - ani na stronie banku, ani na portalach społecznościowych. Padały już również zapewnienia o ustaniu utrudnień, jednak wciąż pojawiają się nowi klienci, którzy zgłaszają problemy.
Wysłaliśmy zapytania do rzecznika prasowego banku dot. awarii. Potwierdził nam, że po awarii nie ma już śladu.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl