Trwa ładowanie...

Bitwa o młodą kapustę. Efekt promocji w Lidlu

Były już: walka o klapki, wyrywanie sobie torebek i promocja na karpia. Tym razem jeden ze sklepów sieci Lidl wyzwolił w swoich klientach gen rywalizacji… promocją na kapustę.

Bitwa o młodą kapustę. Efekt promocji w LidluŹródło: PAP, fot: Anthony Devlin/Krasnik24.pl
d3hhtsz
d3hhtsz

Ceny warzyw i owoców w ostatnich tygodniach osiągają astronomiczne ceny – dość wspomnieć że jedna czereśnia kosztuje prawie złotówkę, a kilogram pietruszki jest wart tyle, co kilogram mięsa.

Jeśli do tak wysokich cen warzyw i owoców dodamy polską słabość do wszelkiego rodzaju promocji, łatwiej będzie zrozumieć scenę uwiecznioną przez czytelnika portalu krasnik24.pl. Oto w jednym z kraśnickich Lidlów pojawiła się w promocji kapusta.

Efekty promocji na młodą kapustę Krasnik24.pl
Efekty promocji na młodą kapustę Źródło: Krasnik24.pl, fot: Krasnik24.pl

Zdjęcie opublikowane przez portal krasnik24.pl

d3hhtsz

Towar musiał być naprawdę pożądany, bo gdy w sklepie pojawił się czytelnik lokalnego portalu, obok stoiska z warzywami leżała bezładnie rozrzucona sterta skrzynek po kapuście.

Pod umieszczonym przez krasnik24.pl na Facebooku zdjęciem rozgorzała dyskusja. Wzięli w niej udział nawet naoczni świadkowi "bitwy o młodą kapustę", jak określono to, co działo się przed zrobieniem zdjęcia. "Widziałam to na własne oczy, masakra" – podsumowała krótko jedna z klientek.

Oglądaj też: Podatek handlowy przełoży się na ceny. 500+ wydamy w sklepach

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d3hhtsz
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3hhtsz