CAM Media przewidują wzrost przychodów w 2012 r. do 120 mln zł (opis)

06.05. Warszawa (PAP) - CAM Media, specjalizujący się w niestandardowych kampaniach reklamowych, przewiduje, że w 2012 roku przychody grupy zwiększą się do 120 mln zł z blisko 42...

06.05.2010 | aktual.: 06.05.2010 15:23

06.05. Warszawa (PAP) - CAM Media, specjalizujący się w niestandardowych kampaniach reklamowych, przewiduje, że w 2012 roku przychody grupy zwiększą się do 120 mln zł z blisko 42 mln zł w 2009 roku - poinformował PAP prezes spółki Krzysztof Przybyłowski.

"Przewidujemy, że w 2012 roku nasze przychody wzrosną do 120 mln zł" - powiedział PAP prezes.

W 2012 roku 50 proc. przychodów grupy CAM Media pochodzić ma z reklamy out-of-home, 30 proc. z internetu, a 20 proc. z usług marketingowych. W ubiegłym roku było to odpowiednio 50 proc., 10 proc. i 40 proc.

Przybyłowski poinformował na spotkaniu z analitykami, że potrojenie sprzedaży ma umożliwić CAM Media zdobycie pozycji lidera reklamy internetowej oraz w segmencie out-of-home.

W 2009 roku CAM Media kupił za 3,2 mln zł 55 proc. udziałów w internetowej agencji reklamowej Ad-vice oraz za 62,5 tys. zł 50,62 proc. udziałów w Intelisoft, która opracowuje rozwiązania informatyczne wspierające kampanie interaktywne. Wcześniej objął też 50,5 proc. udziałów w nowej spółce Adinnovation, która realizuje kampanie w internecie.

Rozwój CAM Media w segmencie out-of-home ma odbywać się organicznie.

W pierwszym kwartale 2010 roku przychody grupy wzrosły o 118,43 proc. do 10,42 mln zł. Zysk netto wyniósł 137,3 tys. zł wobec 1,7 mln zł straty rok wcześniej.(PAP)

epo/ jtt

Źródło artykułu:PAP
cam media sacammediareklama
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)