Gigant z USA wchodzi do Polski. Chce podbić rynek AGD
Amerykańska firma ze sprzętami AGD - SharkNinja, wchodzi do Polski. Prezes spółki przekonuje, że "polski rynek jest dla firmy bardzo ważny" i wiąże z nim duże nadzieje. Na polskich klientów czeka kilka nowości np. urządzenie do grillowania czy przygotowywania lodów.
28.08.2024 13:51
Wśród produktów sygnowanych markami Shark oraz Ninja są urządzenia do użytku wewnętrznego i zewnętrznego. Jak podają wiadomoscihandlowe.pl, sprzęty zostały zaprojektowane w celu zwiększenia wygody i komfortu klientów.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
SharkNinja rusza na podbój Polski. Oto co oferuje
- W SharkNinja skupiamy się na ułatwianiu codziennego życia naszym klientom. Stale śledzimy globalne trendy i wsłuchujemy się w potrzeby konsumentów, aby tworzyć produkty, które rozwiązują rzeczywiste problemy - często takie, których inni nie dostrzegają. Polski rynek jest dla nas bardzo ważny i cieszymy się z rosnącego zainteresowania naszymi produktami - oznajmił Tom Brown, prezes SharkNinja na region EMEA, cytowany przez serwis.
W ofercie pojawiło się kilka nowości. Jedną z nich jest Ninja Woodfire ProConnect Grill, czyli uniwersalne urządzenie, w którym można grillować, wędzić i smażyć na powietrzu.
Sprzęt jest wyposażony w technologię Woodfire, która wykorzystuje prawdziwe drewno, dzięki czemu potrawy przyrządzane w tym urządzeniu zyskują dymny smak. Co więcej, grillem można sterować przy pomocy smartfona.
Drugi sprzęt, który zwraca uwagę, to Ninja CREAMi Deluxe, czyli urządzenie do przygotowywania lodów i mrożonych deserów. W ofercie jest także Shark Hydrovac, czyli odkurzacz podłogowy w dwóch wersjach (przewodowej i bezprzewodowej). Poza funkcją odkurzacza sprawdzi się również jako mop. Posiada opcję samoczyszczenia.
- Wprowadzając dziś na polski rynek nowe produkty i kategorie, chcemy ułatwiać codzienne życie w każdym polskim domu. Wierzymy, że innowacyjne rozwiązania Shark Clean, Ninja Kitchen, Shark Beauty i Ninja Outdoor spotkają się z uznaniem polskich konsumentów i będą ważnym krokiem w rozwoju naszej firmy w Polsce i poza nią - stwierdził Michael Maier, dyrektor zarządzający SharkNinja na region DACH i Polskę.
Urządzenia marki Shark wyróżnia mocna kolorystyka, natomiast sprzęty marki Ninja są utrzymane w czarnej kolorystyce.
SharkNinja podbił Wielką Brytanię i Niemcy
Serwis podaje, że produkty SharkNinja są dostępne w sprzedaży detalicznej online i offline, a także u dystrybutorów na całym świecie. Sprzęty tej firmy cieszą się dużą popularnością m.in. w Wielkiej Brytanii i Niemczech.
SharkNinja to globalna spółka zajmująca się projektowaniem i produkcją urządzeń, która została założona w 1994 r. Siedziba spółki mieści się w Needham w stanie Massachusetts.
Portfolio firmy obejmuje 27 podkategorii gospodarstwa domowego. Na koniec grudnia 2022 r. spółka osiągnęła sprzedaż netto na poziomie 3,7 mld dolarów.