Gigant z USA wchodzi do Polski. Chce podbić rynek AGD

Amerykańska firma ze sprzętami AGD - SharkNinja, wchodzi do Polski. Prezes spółki przekonuje, że "polski rynek jest dla firmy bardzo ważny" i wiąże z nim duże nadzieje. Na polskich klientów czeka kilka nowości np. urządzenie do grillowania czy przygotowywania lodów.

Amerykańska firma SharkNinja kusi Polaków nowymi sprzętami
Amerykańska firma SharkNinja kusi Polaków nowymi sprzętami
Źródło zdjęć: © Adobe Stock

28.08.2024 13:51

Wśród produktów sygnowanych markami Shark oraz Ninja są urządzenia do użytku wewnętrznego i zewnętrznego. Jak podają wiadomoscihandlowe.pl, sprzęty zostały zaprojektowane w celu zwiększenia wygody i komfortu klientów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

SharkNinja rusza na podbój Polski. Oto co oferuje

- W SharkNinja skupiamy się na ułatwianiu codziennego życia naszym klientom. Stale śledzimy globalne trendy i wsłuchujemy się w potrzeby konsumentów, aby tworzyć produkty, które rozwiązują rzeczywiste problemy - często takie, których inni nie dostrzegają. Polski rynek jest dla nas bardzo ważny i cieszymy się z rosnącego zainteresowania naszymi produktami - oznajmił Tom Brown, prezes SharkNinja na region EMEA, cytowany przez serwis.

W ofercie pojawiło się kilka nowości. Jedną z nich jest Ninja Woodfire ProConnect Grill, czyli uniwersalne urządzenie, w którym można grillować, wędzić i smażyć na powietrzu.

Sprzęt jest wyposażony w technologię Woodfire, która wykorzystuje prawdziwe drewno, dzięki czemu potrawy przyrządzane w tym urządzeniu zyskują dymny smak. Co więcej, grillem można sterować przy pomocy smartfona.

Drugi sprzęt, który zwraca uwagę, to Ninja CREAMi Deluxe, czyli urządzenie do przygotowywania lodów i mrożonych deserów. W ofercie jest także Shark Hydrovac, czyli odkurzacz podłogowy w dwóch wersjach (przewodowej i bezprzewodowej). Poza funkcją odkurzacza sprawdzi się również jako mop. Posiada opcję samoczyszczenia.

- Wprowadzając dziś na polski rynek nowe produkty i kategorie, chcemy ułatwiać codzienne życie w każdym polskim domu. Wierzymy, że innowacyjne rozwiązania Shark Clean, Ninja Kitchen, Shark Beauty i Ninja Outdoor spotkają się z uznaniem polskich konsumentów i będą ważnym krokiem w rozwoju naszej firmy w Polsce i poza nią - stwierdził Michael Maier, dyrektor zarządzający SharkNinja na region DACH i Polskę.

Urządzenia marki Shark wyróżnia mocna kolorystyka, natomiast sprzęty marki Ninja są utrzymane w czarnej kolorystyce.

SharkNinja podbił Wielką Brytanię i Niemcy

Serwis podaje, że produkty SharkNinja są dostępne w sprzedaży detalicznej online i offline, a także u dystrybutorów na całym świecie. Sprzęty tej firmy cieszą się dużą popularnością m.in. w Wielkiej Brytanii i Niemczech.

SharkNinja to globalna spółka zajmująca się projektowaniem i produkcją urządzeń, która została założona w 1994 r. Siedziba spółki mieści się w Needham w stanie Massachusetts.

Portfolio firmy obejmuje 27 podkategorii gospodarstwa domowego. Na koniec grudnia 2022 r. spółka osiągnęła sprzedaż netto na poziomie 3,7 mld dolarów.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (95)