Trwa ładowanie...
d3pc9c8

Ikea zareagowała na książęcy ślub. Hit internetu

"Nie martw się, HARRY jest wciąż dostępny" - jednym wpisem na Facebooku polski oddział sieci Ikea zgarnął kilka tysięcy interakcji. Mowa jednak nie o brytyjskim księciu, a o krześle.
Share

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.

Ikea zaliczyła "złoty strzał" w mediach społecznościowych
Ikea zaliczyła "złoty strzał" w mediach społecznościowychŹródło: flickr.com, Fot: Hakan Dahlstrom (CC BY 2.0)
d3pc9c8

Tzw. Real Time Marketing, czyli niezgrabnie brzmiący po polsku marketing czasu rzeczywistego, jest chętnie wykorzystywany w branży reklamowej. Chodzi o to, by wykorzystać duże wydarzenie do zrobienia szumu wokół swojej marki. Tym razem wybiła się w ten sposób sieć Ikea.

Polski oddział szwedzkiego giganta meblowego wrzucił post, w którym informuje wszystkich zmartwionych, że HARRY wciąż jest dostępny. Zbieżność nazwy własnej krzesła z imieniem brytyjskiego księcia wystarczyła, by post Ikei polubiły i udostępniły tysiące internautów.

Ikea nie jest pierwszą firmą w Polsce, która podbiła internet w ten sposób. W 2017 r. sporym echem w Polsce odbiła się akcja z koszulkami wykorzystującymi motyw "córki leśnika".

d3pc9c8

Zobacz także: Ślub Meghan Markle i księcia Harry'ego - Brytyjczycy oszaleli na punkcie królewskiej pary

Polskie firmy masowo produkowały także treści w mediach społecznościowych, które nawiązywały do wizyty Donalda Trumpa w Polsce.

d3pc9c8

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Zobacz także: Prezerwatywy, skarpetki i drewniane łyżki. Ślub księcia Harrego to wielki biznes

icon info

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.

d3pc9c8

Podziel się opinią

Share
d3pc9c8
d3pc9c8