Trwa ładowanie...

Internetowy spot Tigera wulgarny i nieobyczajny. Jest skarga

Do Komisji Etyki Reklamy zaskarżono internetową reklamę napoju energetycznego "Tiger", która w sieci pojawiła się wiosną tego roku.

Share
Internetowy spot Tigera wulgarny i nieobyczajny. Jest skargaŹródło: Eastnews, fot: PIOTR WYGODA
d2ymrtq

Do Komisji Etyki Reklamy trafiła skarga na internetową reklamę napoju energetycznego "Tiger", która w sieci pojawiła się wiosną tego roku - informują Wirtualnemedia.pl. W ramach akcji pod hasłem "Tiger, PrzeTiger - jeszcze więcej PRZEakcji" zorganizowano konkurs "rusz jajami".

W skardze zwrócono uwagę, że spot nawołuje do łamania norm społecznych i podejmowania ryzykownych działań, co prowadzi do zagrożenia zdrowia i życia. Dodatkowo hasło reklamy "rusz jajami" jest wulgarne i nieobyczajne.

W piśmie zauważono również, że „pomimo tego, że reklama skierowana jest do młodych dorosłych, może silnie oddziaływać na podatną na wyżej wymienione sugestie młodzież" .

d2ymrtq

Co na to firma Maspex? Jej przedstawiciele bronią reklamy, wskazując na to, że napój zawiera kofeinę zatem skierowany jest do osób dorosłych. Dodatkowo zwracają uwagę na ostrzeżenie, które wyświetlane jest podczas emisji reklamy: "Te sceny są niebezpieczne. W filmie zostały wykonane przez kaskaderów. Nie próbuj ich naśladować".

Maspex tłumaczy również hasło "rusz jajami". Firma uważa, że zwroty, które kiedyś były uważane za wulgarne, dziś nie ranią odbiorców.

d2ymrtq
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2ymrtq
d2ymrtq