Trwa ładowanie...

Lidl zazdrościł food trackom. Nowa oferta ma przyciągać ich miłośników

Popularna sieć najwyraźniej chce się załapać na modę na dostępne na ulicach potrawy. Firma zauważa również większe zainteresowanie produktami dla wegan i wegetarian. Konkurencja też nie przesypia wakacji.

Lidl zazdrościł food trackom. Nowa oferta ma przyciągać ich miłośnikówŹródło: East News, fot: Tomasz Kawka
d3pt4oh
d3pt4oh

Street food jest modny w Polsce jak nigdy wcześniej. Dlatego Lidl w sieci swoich sklepów zaoferuje od poniedziałku nową linie produktową o tej właśnie nazwie.

Za tą sprawą - jak informuje portal dlahandlu - w ofercie pojawią się m.in. kolorowe burgery, paluszki z kurczaka z dipem, kalmary czy też azjatyckie pierożki.

Podatek handlowy wraca w dziwnej formie. "Za chwilę będzie też podatek mostowy i płotowy"

Z kolei dla wegetarian w tej linii produktowej przygotowano m.in. falafel, pierożki gyoza z warzywami i tofu. Sieć liczy, że klienci zainteresują się również nowościami piekarniczymi.

d3pt4oh

W ramach tej letniej oferty food truckowej pojawią się żółte, czerwone i czarne bułki do burgerów. Wcześniej największy konkurent Lidla na wakacje dla swoich klientów zaproponował całodobowe Biedronki i Biedronkobus.

Biedronkobusy nad morzem otwarte są całą dobę. Sieć kusi też specjalnymi, wakacyjnymi stoiskami z owocami przed placówkami.

W tym letnim wyścigu bierze też udział Żabka, która w kurortach rozstawiła swoje modułowe sklepy. w kontenerach. Punkty te są otwierane tylko w sezonie letnim.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d3pt4oh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3pt4oh