LPP może wydać w 2012 roku na rozwój nowych sklepów około 120 mln zł
...
09.11.2011 | aktual.: 09.11.2011 11:53
09.11. Warszawa (PAP) - Firma odzieżowa LPP zamierza wydać na rozwój swoich nowych sklepów w przyszłym roku około 120 mln zł - poinformował wiceprezes LPP Dariusz Pachla.
"W przyszłym roku na rozwój nowych sklepów możemy wydać około 120 mln zł, choć ostateczna kwota może być weryfikowana w górę" - powiedział Pachla podczas środowej konferencji prasowej.
Plan rozwoju sieci sklepów LPP zakłada wzrost ich powierzchni o 16 proc. w 2012 roku.
"W kolejnych trzech latach wzrost powierzchni powinien wynosić od 15-20 proc." - powiedział Pachla.
W przyszłym roku liczba sklepów należących do LPP ma wzrosnąć o około 150 i na koniec grudnia 2012 rok cała sieć ma liczyć 1053 sklepów.
"Przyszłoroczny plan zakłada wzrost po połowie w Polsce i za granicą. W przypadku zagranicy chcemy rozwijać się głównie w Rosji i na Ukrainie, z naciskiem na Rosję" - powiedział Pachla.
Wiceprezes LPP poinformował również, że w przyszłym roku wzrost sprzedaży porównywalnej w istniejących sklepach spółki będzie najwyżej kilkuprocentowy.
"Nie zakładamy w 2012 roku wyraźnego wzrostu sprzedaży porównywalnej rok do roku, będą to tylko pojedyncze procenty. Głównym motorem wzrostu będzie rozwój sieci" - powiedział Pachla. (PAP)
morb/ pr/ ana/