Odciągają Polaków od Allegro? Tu przenoszą się sprzedawcy
AliExpress informuje, że liczba polskich sprzedawców na platformie przekroczyła tysiąc, co oznacza pięciokrotny wzrost w ciągu roku. Firma stawia na dalszą lokalizację oferowanych usług w Polsce.
Eksplozja liczby polskich sprzedawców na AliExpress to efekt strategii rozwoju platformy w Polsce. Jak wynika z komunikatu, cytowanego przez PAP w ciągu roku ich liczba wzrosła pięciokrotnie, przekraczając 1 tys. Perspektywy są optymistyczne – do 2026 r. połowa sprzedaży online w Polsce może pochodzić od lokalnych dostawców i realizacji.
Cel AliExpress: Lokalność na globalnym rynku
AliExpress dąży do bycia najbliższym lokalnym sprzedawcom z globalnych platform sprzedażowych. Według Radosława Kaczmarka, specjalisty ds. rozwoju biznesu i zarządzania kategoriami z AliExpress Polska, polscy sprzedawcy mają możliwość działania ze skutecznością porównywalną do lokalnych platform, przy jednoczesnym korzystaniu z globalnej zasięgowości.
Król mebli z Sulęcina. Liczył na szybki zarobek. Puściły mu nerwy
Od października 2024 r. AliExpress oferuje polskim firmom różnorodne usługi wspierające sprzedaż międzynarodową. Obejmują one zaawansowaną logistykę, współpracę z lokalnymi partnerami, marketing afiliacyjny oraz nowoczesne systemy płatności.
Celem tych działań jest stworzenie korzystnych warunków dla polskich przedsiębiorstw, które chcą wyjść poza rodzime granice.