Trwa ładowanie...
d156rdr
16-02-2015 13:44

Orange Polska: Nie walczymy ceną nawet o najbardziej prestiżowych klientów

Warszawa, 16.02.2015 (ISBnews) - Priorytetem Orange Polska jest efektywność realizowanych kontraktów i biorąc pod uwagę ten czynnik grupa nie będzie walczyć ceną nawet o najbardziej prestiżowych klientów, jak chociażby Pocztę Polską, poinformował agencję ISBnews prezes grupy Bruno Duthoit.

d156rdr
d156rdr

"Zależy nam na satysfakcjonującej opłacalności realizowanych kontraktów. Oczywiście, Poczta Polska to bardzo prestiżowy klient, ale efektywność naszego biznesu jest kluczowa. Nie walczymy ceną o umowy" - powiedział ISBnews Duthoit.

Wcześniej konsorcjum Netii (jako liderem) i GTS Poland zawarło z Pocztą Polską umowę, na mocy której blisko 5 tys. placówek operatora zostanie połączonych siecią transmisji danych. Jak podała Netia, oferta konsorcjum "okazała się atrakcyjniejsza od Orange Polska".

Oferta złożona przez Netię i GTS Poland ma pozwolić zaoszczędzić Poczcie Polskiej kilkadziesiąt milionów złotych w skali czteroletniego kontraktu. Sieć rozległa WAN połączy ze sobą 4700 placówek Poczty Polskiej w całym kraju. Zgodnie z warunkami umowy, powstanie ona w ciągu 12 miesięcy.

Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to wiodący dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii stacjonarnej, dostępu do internetu, telewizję oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP), a także świadczy usługi telefonii komórkowej, w tym usługi trzeciej generacji w standardzie UMTS oraz usługi oparte na technologii CDMA.

(ISBnews)

d156rdr
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d156rdr