Pismo Ewy Chodakowskiej święci triumfy. 100 tysięcy sprzedanych egzemplarzy pierwszego numeru
Czy w przyszłości uda się utrzymać wynik magazynu? Wydawca będzie zadowolony nawet, jeśli będzie gorzej.
24.07.2015 | aktual.: 24.07.2015 14:34
Znana trenerka fitness postanowiła wydawać własny magazyn i od razu odniosła sukces. Pierwszy numer jej pisma "Be Active. Dietetyka & Fitness" sprzedał się w 95 tysiącach egzemplarzy - pisze serwis wirtualnemedia.pl. To niewiele mniej niż najpopularniejsze tygodniki opinii.
Przedstawiciele wydawnictwa, z którym współpracuje trenerka, nie kryją zadowolenia. Tym bardziej że cały nakład wyniósł 130 tysięcy egzemplarzy, a to oznacza, że nie sprzedało się jedynie 35 tysięcy sztuk. Dlatego wydawnictwo zdecydowało się nawet na dodruk dodatkowych 10 tysięcy egzemplarzy.
Wydawcy liczą, że z drugim numerem pójdzie im podobnie. - Chcielibyśmy przekroczyć poziom 100 tys. egzemplarzy, ale obecny wynik nas zadowala - tłumaczy Redel-Bydłowska z Edipresse, cytowana przez portal wirtualnemedia.pl.
Dodaje też, że zdaje sobie sprawę z sezonowości pism o zdrowym stylu życia - które świetnie radzą sobie właśnie w lecie. Natomiast gorzej wypadają w zimnych miesiącach. Redel-Bydłowska deklaruje, że w przyszłości wydawnictwo będzie zadowolone, jeśli sprzedaż utrzyma się na poziomie około 70 tysięcy egzemplarzy.