Polacy bili się o te produkty w Lidlu. Wróciły do sklepów
W czwartek 16 maja w sklepach Lidl mogą pojawić się prawdziwe tłumy. A to wszystko za sprawą wprowadzenia do sprzedaży kultowych już produktów marki Wittchen. Jakie dokładnie modele można kupić i za ile?
Od 16 maja w sklepach Lidl można kupić walizki marki Wittchen. Sieć już w ubiegłych latach kilkukrotnie posiadała w swoim asortymencie produkty tej polskiej marki i zawsze zainteresowanie nimi było ogromne. Kilka lat temu sieć obiegło nagranie, na którym klienci Lidla dosłownie wyrywali sobie z rąk torebki.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Fala zwolnień w Polsce. Dominują te branże. "Pęka bańka"
Jakie modele będą dostępne?
W ofercie dostępne są cztery walizki w różnych rozmiarach. Wszystkie mają struktury polikarbonu, inaczej zwanego poliwęglanem. Lidl podkreśla, że produkty od Wittchen cechuje najwyższa odporność na uszkodzenia przy zachowaniu lekkości.
Za najmniejszą walizkę, a raczej kosmetyczkę podróżną, o wymiarach 22 × 28 × 15 cm i pojemności 10 l zapłacimy 109 zł.
Pełnowymiarowe walizki zaczynają się od 149 zł. Tyle wydamy za walizkę o pojemności 32 l i wymiarach 55 × 37 × 20 cm. Dostępna jest również walizka o pojemności 57 l i wymiarach 63 × 43 × 25 cm. Jej cena to 169 zł.
Największy model ma pojemność 88 l i wymiary 75 × 50 × 28. Za taką walizkę zapłacimy 189 zł. Jak czytamy na stronie Lidla, wszystkie walizki (oprócz kosmetyczki) posiadają obrotowe kółka 360 st. oraz pasy zabezpieczające bagaż.
Sieci walczą o klientów nie tylko atrakcyjnymi cenami produktów. Jak pisaliśmy w WP Finanse, Lidl wydaje miliony na reklamy telewizyjne. W kwietniu 2024 r. znalazł się w czołówce największych reklamodawców telewizyjnych w Polsce. Lidl Polska wydał w kwietniu 2023 r. ponad 40 mln zł na reklamę, a w kwietniu 2024 r. wydatki te zwiększyły się do ponad 90 mln zł.
Inwestycja w reklamy telewizyjne jest związana m.in. z "wojną cenową" Lidla i Biedronki, którą rozpoczęły na początku tego roku.