PolskiBus ma awarię. Wściekli klienci zalewają firmę pytaniami

PolskiBus ma awarię systemu transakcyjnego. Część klientów nie dostała na czas biletów, część nie ma nawet potwierdzenia, że je kupiła. A pieniądze z konta zniknęły. Firma przeprasza za kłopoty i walczy z systemem.

PolskiBus ma awarię. Wściekli klienci zalewają firmę pytaniami
Źródło zdjęć: © Wikimedia Commons CC BY-SA | Ziggy 2011
Mateusz Ratajczak

- Pieniądze z konta ściągnięto, biletów brak. Od razu napisałam maila z potwierdzeniem przelewu i nadal czekam na odpowiedź. Szkoda, że musiałam zakupić bilety na inny środek transportu. Skandal. A telefon milczy pomimo wielokrotnych prób - pisze Pani Kamila w profilu społecznościowym firmy. - Mam to samo - dodaje pani Karolina.

Obraz
© PolskiBus | PolskiBus.com

- Kasa zeszła, a numeru rezerwacji nie mam. I nie mam zamiaru dzwonić do państwa na infolinię, bo jest naprawdę droga, a przecież chodzi o tani przejazd - komentuje pani Agnieszka. Podobnych głosów jest zdecydowanie więcej. Pasażorowie PolskiegoBusa od kilku dni nie mają łatwego życia.

Pierwsze informacje o trudnościach pojawiły się już 17 lipca, czyli w poniedziałek. W środę wciąż pojawiają się nowe komentarze niezadowolonych klientów. I firma na biężąco na nie odpowiada. I potwierdza, że wciąż ma problemy z systemem.

"Robimy co w naszej mocy, aby zrekompensować naszym pasażerom utrudnienia i niedogodności związane z awarią naszej strony" - zapewnia co chwilę firma. W ten sposób odpowiada w środę na komentarze o problemach. W zasadzie nie ma godziny bez nowych wiadomości pod komenatarzami niezadowolonych klientów.

"Staramy się możliwie jak najlepiej i najszybciej pomóc wszystkim, którzy mają problemy z zakupem lub mimo dokonania płatności nie otrzymują biletów, m.in. poprzez sprzedaż prowadzoną przy autokarach czy honorowanie przez kierowców potwierdzeń przelewów zamiast biletów" - dodają przedstawiciele firmy. Klienci ripostują, że problemy trwają już od kilku dni. I nie mają nawet jak sprawdzić ceny biletów.

Co radzi firma tym, którzy zapłacili i nie mają biletu? W komentarzach podaje dwa rozwiązania. Klienci mogą się skontaktować z działem obsługi klienta i tam poinformować o sytuacji. Wybrać mogą kontakt telefoniczny lub mailowy. W mailu warto załączyć potwierdzenie przelewu.

Klienci mogą też udać się w punkt odjazdu autokaru z potwierdzeniem przelewu za bilet i "wówczas kierowca zweryfikuje z działem obsługi klienta, czy na tej podstawie możesz odbyć podróż".

Z kolei ci klienci, którzy chcą kupić bilet mogą udać się na dworce. Bilety można kupić w dwóch punktach w Warszawie oraz po jednym w Krakowie i we Wrocławiu. Podróżujący mogą też żądać zwrotu pieniędzy za bilet.

- Jeśli pasażer zdecyduje się zrezygnować z podróży na skutek nieotrzymania potwierdzenia rezerwacji na czas, należy przesłać prośbę o zwrot 100% kwoty za bilet na adres info@polskibus.com. Zwrot zostanie wykonany na konto bankowe, z którego dokonano płatności (lub, jeśli płatność została dokonana za pomocą karty kredytowej, na tę kartę) w ciągu 7 dni roboczych. Zapewniamy, że wszyscy Pasażerowie, którzy zgłoszą taką dyspozycję otrzymają zwrot pełnej kwoty za bilet - wyjaśniają przedstastawiciele firmy.

Aktualizacja 20 lipca 2017

W czwartek ze stron PolskiegoBusa zniknęła informacja o problemach. Można już kupować bileyt.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (27)