Trwa ładowanie...
d3h4o27

PolskiBus ma awarię. Wściekli klienci zalewają firmę pytaniami

PolskiBus ma awarię systemu transakcyjnego. Część klientów nie dostała na czas biletów, część nie ma nawet potwierdzenia, że je kupiła. A pieniądze z konta zniknęły. Firma przeprasza za kłopoty i walczy z systemem.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
PolskiBus ma awarię. Wściekli klienci zalewają firmę pytaniami
(Wikimedia Commons CC BY-SA, Fot: Ziggy 2011)
d3h4o27

- Pieniądze z konta ściągnięto, biletów brak. Od razu napisałam maila z potwierdzeniem przelewu i nadal czekam na odpowiedź. Szkoda, że musiałam zakupić bilety na inny środek transportu. Skandal. A telefon milczy pomimo wielokrotnych prób - pisze Pani Kamila w profilu społecznościowym firmy. - Mam to samo - dodaje pani Karolina.

    PolskiBus
(PolskiBus, Fot: PolskiBus.com)

- Kasa zeszła, a numeru rezerwacji nie mam. I nie mam zamiaru dzwonić do państwa na infolinię, bo jest naprawdę droga, a przecież chodzi o tani przejazd - komentuje pani Agnieszka. Podobnych głosów jest zdecydowanie więcej. Pasażorowie PolskiegoBusa od kilku dni nie mają łatwego życia.

d3h4o27

Pierwsze informacje o trudnościach pojawiły się już 17 lipca, czyli w poniedziałek. W środę wciąż pojawiają się nowe komentarze niezadowolonych klientów. I firma na biężąco na nie odpowiada. I potwierdza, że wciąż ma problemy z systemem.

"Robimy co w naszej mocy, aby zrekompensować naszym pasażerom utrudnienia i niedogodności związane z awarią naszej strony" - zapewnia co chwilę firma. W ten sposób odpowiada w środę na komentarze o problemach. W zasadzie nie ma godziny bez nowych wiadomości pod komenatarzami niezadowolonych klientów.

"Staramy się możliwie jak najlepiej i najszybciej pomóc wszystkim, którzy mają problemy z zakupem lub mimo dokonania płatności nie otrzymują biletów, m.in. poprzez sprzedaż prowadzoną przy autokarach czy honorowanie przez kierowców potwierdzeń przelewów zamiast biletów" - dodają przedstawiciele firmy. Klienci ripostują, że problemy trwają już od kilku dni. I nie mają nawet jak sprawdzić ceny biletów.

d3h4o27

Co radzi firma tym, którzy zapłacili i nie mają biletu? W komentarzach podaje dwa rozwiązania. Klienci mogą się skontaktować z działem obsługi klienta i tam poinformować o sytuacji. Wybrać mogą kontakt telefoniczny lub mailowy. W mailu warto załączyć potwierdzenie przelewu.

Klienci mogą też udać się w punkt odjazdu autokaru z potwierdzeniem przelewu za bilet i "wówczas kierowca zweryfikuje z działem obsługi klienta, czy na tej podstawie możesz odbyć podróż".

Z kolei ci klienci, którzy chcą kupić bilet mogą udać się na dworce. Bilety można kupić w dwóch punktach w Warszawie oraz po jednym w Krakowie i we Wrocławiu. Podróżujący mogą też żądać zwrotu pieniędzy za bilet.

- Jeśli pasażer zdecyduje się zrezygnować z podróży na skutek nieotrzymania potwierdzenia rezerwacji na czas, należy przesłać prośbę o zwrot 100% kwoty za bilet na adres info@polskibus.com. Zwrot zostanie wykonany na konto bankowe, z którego dokonano płatności (lub, jeśli płatność została dokonana za pomocą karty kredytowej, na tę kartę) w ciągu 7 dni roboczych. Zapewniamy, że wszyscy Pasażerowie, którzy zgłoszą taką dyspozycję otrzymają zwrot pełnej kwoty za bilet - wyjaśniają przedstastawiciele firmy.

Aktualizacja 20 lipca 2017

W czwartek ze stron PolskiegoBusa zniknęła informacja o problemach. Można już kupować bileyt.

d3h4o27

Podziel się opinią

Share
d3h4o27
d3h4o27