Promocja Biedronki podbija Polskę. Ludzie znowu się rzucili
10 dni wystarczyło, żeby 140 tys. książek i 100 tys. maskotek Gangu Fajniaków trafiło w ręce klientów sieci. Biedronka po raz kolejny sięga sprawdzony w poprzednich akcjach promocyjnych chwyt - pluszaki dla najmłodszych.
Promocja Biedronki podbija Polskę. Ludzie znowu się rzucili
"Gang Fajniaków" to nowa akcja lojalnościowo-edukacyjna sieci Biedronka, która wystartowała 27 sierpnia i potrwa do 2 grudnia br. Jak tłumaczą przedstawiciele sklepu, maskotki mają uczyć dzieci troski o ekologię, a ich rodzicom pomagać" we wsparciu polskiej gospodarki, promując towary, które tworzą dla niej dodatkową wartość.
Nie tylko Biedronka. Kolejne sieci handlowe na celowniku UOKiK
Książka "Gangu" trafiła już do ponad 140 tys. klientów sieci Biedronka w całej Polsce - jak tłumaczy sieć - wpływając na rzecz rozwoju czytelnictwa w kraju.
Promocja Biedronki podbija Polskę. Ludzie znowu się rzucili
Jak informuje Biedronka, "fajniakowe" naklejki zbierać można od 27 sierpnia do 18 listopada br., a maskotki odbierać do 2 grudnia 2020 r. Szczegóły na stronie: gangfajniakow.pl