Sprzedaż Colorovo wzrosła w '13 ponad dwukrotnie; w '14 planowane utrzymanie dynamiki
23.01. Warszawa (PAP) - Sprzedaż produktów pod marką Colorovo, która należy do ABC Data, wzrosła w 2013 r. ponad dwukrotnie. Plan na 2014 r. zakłada utrzymanie co najmniej...
23.01. Warszawa (PAP) - Sprzedaż produktów pod marką Colorovo, która należy do ABC Data, wzrosła w 2013 r. ponad dwukrotnie. Plan na 2014 r. zakłada utrzymanie co najmniej dwukrotnego wzrostu - poinformował na konferencji prasowej Maciej Michalski, kierownik rozwoju produktów mobilnych marki Colorovo.
"W minionym roku sprzedaż produktów pod marką Colorovo wzrosła ponad dwukrotnie w porównaniu do 2012 r." - powiedział Michalski.
"Cel na ten rok to utrzymanie co najmniej dwukrotnego wzrostu" - dodał.
Poinformował też, że w 2013 r. za około 40 proc. sprzedaży Colorovo odpowiadała sprzedaż zagraniczna, przez spółki ABC Data działające za granicą oraz, że w 2014 r. Colorovo ma mocniej zaistnieć na rynkach eksportowych, także samodzielnie.
ABC Data rozpoczęła sprzedaż produktów wprowadzonych na rynek pod własną marką Colorovo w 2011 roku. Spółka oferuje produktu pod marką Colorovo w czterech obszarach: elektronika użytkowa, dom i biuro, akcesoria komputerowe oraz akcesoria do urządzeń mobilnych.
Spółka sukcesywnie poszerza ofertę produktów sprzedawanych pod własną marką. W 2013 roku rozszerzyła asortyment m.in. o tablet CityTab Vision oraz torby na laptopy i tablety.
Colorovo wprowadziło właśnie na rynek kolejny tablet linii Vision - Colorovo CityTab Vision 7,85" 3G GPS. To drugi model tabletu o przekątnej ekranu 7,85 cala. Na rynek trafiła też trzecia odsłona siedmiocalowego urządzenia- Colorovo CityTab Lite 7". Oferta została poszerzona także o nowe urządzenie z kategorii przenośnych ładowarek PawerBox.
Przedstawiciele Colorovo zapowiedzieli wprowadzenie na rynek w ciągu około dwóch tygodni kolejnego tabletu. W kwietniu oferta ma zostać poszerzona o pierwszy smartfon tej marki.(PAP)
gsu/ osz/