Trwa ładowanie...

"Tajemnicze wózki" wracają do Auchan. Skorzystają tysiące klientów

Auchan już po raz drugi startuje z akcją "Tajemnicze wózki". W jej ramach klienci będą mogli kupić 7 tys. zł koszyków z produktami przemysłowymi w obniżonych cenach. Inicjatywa obejmie placówki sieci w całej Polsce.

Auchan wznawia akcję "Tajemnicze wózki"Auchan wznawia akcję "Tajemnicze wózki"Źródło: East News, fot: Piotr Kamionka/REPORTER
d3c1oko
d3c1oko

Pilotaż akcji "Tajemnicze wózki" wystartował 8 marca 2024 r. z okazji Dnia Kobiet. Wówczas obejmował tylko jeden sklep - hipermarket Auchan w Płocku. W ramach tej inicjatywy sieć handlowa przygotowała 100 wózków z 1 tys. produktów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Saint-Gobain: Czy zielony ład może być szansą na rozwój gospodarki w Polsce?

Akcja spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem konsumentów - wszystkie wózki zostały sprzedane w rekordowym czasie 40 minut! Co ciekawe najszybciej sprzedały się wózki o najwyższej wartości. Po tak dobrym przyjęciu tej inicjatywy zdecydowaliśmy się na rozszerzenie akcji na całą Polskę - podkreśla cytowany w oficjalnym komunikacie Frederic Valet, dyrektor Marketingu w Auchan Polska.

Ogólnokrajowa akcja z wózkami wystartuje w piątek 12 kwietnia 2024 r. o godz. 13:00. Auchan informuje w komunikacie prasowym, że w centralnej alei każdego z 70 hipermarketów sieci zostaną umieszczone "tajemnicze wózki".

d3c1oko

Co znajduje się w "tajemniczym wózku" z Auchan? Można sporo zaoszczędzić

Klienci znajdą w wózkach artykuły przemysłowe - np. produkty małego AGD, tekstylia i dekoracje domowe, zabawki, artykuły ogrodnicze, produkty do majsterkowania czy sprzęt sportowy.

Zawartość jest niespodzianką dla klientów. Wartość przedmiotów wynosi odpowiednio 300, 400 i 500 zł. Każdy z "tajemniczych wózków" można kupić z rabatem w wysokości co najmniej 66 proc.

Auchan informuje, że nie zamierza kończyć tej inicjatywy na drugim podejściu. Akcja "Tajemniczy wózek" wejdzie na stałe do kalendarza działań promocyjnych tej sieci handlowej. O kolejnych klienci mają być informowani na bieżąco.

Konkurencja nie śpi w walce o klienta. W WP wspominaliśmy już, że ze sprzedażą okazyjnych koszyków startuje również Carrefour. Wózki z tajemniczymi produktami będą dostępne od najbliższego piątku w 20 sklepach sieci handlowej.

d3c1oko

Polacy coraz częściej robią zakupy online

Akcje promocyjne to sposób sieci handlowych na przyciągnięcie klientów w obliczu nowego trendu, który jest niekorzystny dla sklepów stacjonarnych. Jak już informowaliśmy w WP, z najnowszego raportu "Polaków Portfel Własny: Polacy w Sieci", który został przygotowany przez Santander Consumer Bank, wynika, że w ostatnim czasie zauważalny jest wzrost zainteresowania zakupami online.

Prawie 60 proc. badanych osób przyznało, że robi zakupy online częściej niż w przeszłości. Autorzy analizy wskazują, że popularność zakupów online rośnie we wszystkich grupach wiekowych.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d3c1oko
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3c1oko