Tesco rozpoczyna sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych
Sieć handlowa Tesco uruchamia sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych, które w pierwszej, testowej fazie projektu będą oferowane tylko w trzech hipermarketach: w Krakowie, Katowicach i we Wrocławiu.
Sieć handlowa Tesco uruchamia sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych, które w pierwszej, testowej fazie projektu będą oferowane tylko w trzech hipermarketach: w Krakowie, Katowicach i we Wrocławiu.
Usługi dodatkowe to coraz większa część biznesu wielkich sieci handlowych. Prawie wszystkie mają już w swojej ofercie różne usługi finansowe, jak opłacanie rachunków w kasie podczas zakupów czy pobieranie gotówki z kasy. Tesco nelaży do liderów, jeśli chodzi o dodatkową ofertę dla klientów. Firma ta ma duże doświadczenie i gotowe rozwiązania na rynku brytyjskim, wystarczy je tylko przenieść na kolejne rynki. Tak się też stało z ubezpieczeniami komunikacyjnymi.
Tesco będzie czymś w rodzaju supermarketu ubezpieczeniowego, istniejącego w realnie działających placówkach, w przeciwieństwie do internetowych supermarketów finansowych, takich jak np. oferta mBanku. W ofercie przedstawionej klientom Tesco będą ubezpieczenia różnych firm. Na miejscu można się będzie przekonać, które są najkorzystniejsze i najtańsze.
Początkowo w ramach projrktu Tesco dostępne będą polisy PZU, Benefii, Allianza i Generali. Z czasem oferta może zostać rozszerzona o kolejnych ubezpieczycieli. Polisy sprzedawane są w punktach obsługi finansowej, które wydają także karty lojalnościowe i płatnicze Tesco, zajmują się sprzedażą ratalną i udzielają pożyczek.
Punkty Tesco oferują pełną obsługę i przygotowanie dokumentacji ubezpieczeniowej, w tym także zdjęcia aut. Porównywanie ofert możliwe jest dzięki zastosowaniu specjalnej aplikacji firmy Net Premium.
JS