Tesco zainstaluje przy kasach 1500 ekranów LCD
Firma Call2Action podpisała umowę z siecią Tesco, która zakłada instalację 1500 nośników multimedialnych w strefach przykasowych.
Ekrany LCD zostaną rozlokowane w 54 hipermarketach sieci Tesco w całej Polsce. Dla Call2Action oznacza to rozszerzenie oferty OOH TV (Out of Home TV) do 2000 ekranów. Tym samym firma zwiększy swój zasięg do ponad 20 milionów kontaktów miesięcznie.
Call2ActionTV (dedykowana oferta OOH TV) pozwala prowadzić ogólnopolskie kampanie, oferując swoim klientom możliwość komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych nośników multimedialnych. Ekrany Call2Action są montowane w strefach zwiększonej percepcji klientów w sieciach handlowych, obiektach rozrywkowych, czy też ciągach komunikacyjnych. Strategiczne ulokowanie monitorów przy kasie, bądź innych miejscach sprzedaży, pozwala na efektywne dotarcie z wybranym komunikatem do wielu odbiorców.
Tesco jest kolejną, po Piotrze i Pawle, dużą siecią handlową, w której klienci będą mogli korzystać z kontentu nie tylko reklamowego, ale również programowego, prezentującego wydarzenia z Polski i świata, kursy walut, a także informacje pogodowe.
Handel-Net.pl