Tradis chce do końca '11 mieć 120 sklepów partnerskich "Minutka"
27.09. Warszawa (PAP) - Grupa Dystrybucyjna Tradis uruchamia nowy koncept sklepów partnerskich po nazwą "Minutka" przeznaczony dla sklepów spożywczych zaopatrujących się w halach...
27.09.2011 | aktual.: 27.09.2011 13:08
27.09. Warszawa (PAP) - Grupa Dystrybucyjna Tradis uruchamia nowy koncept sklepów partnerskich po nazwą "Minutka" przeznaczony dla sklepów spożywczych zaopatrujących się w halach cash&carry. Spółka zakłada, że do końca 2011 roku będzie miała 120 sklepów tej marki, a do końca 2013 roku około 1 tys. - poinformowali przedstawiciele spółki na konferencji.
"Jesteśmy przekonani, że ten rok zakończymy liczbą 120 sklepów sieci Minutka, a celem na koniec 2013 roku jest do tysiąca sklepów partnerskich" - powiedział na wtorkowej konferencji Tomasz Ciepłowski, dyrektor sprzedaży Tradisu.
Grupa Dystrybucyjna Tradis prowadzi sprzedaż hurtową dóbr FMCG przez magazyny cash&carry i Centra Dystrybucji rozlokowane w całej Polsce. (PAP)
pel/ seb/ ana/