Trwa ładowanie...
d1fa6md

UPC Polska na koniec III kw.'12 miała 715.400 klientów tv cyfrowej i 820.100 internetu

05.11. Warszawa (PAP) - UPC Polska (łącznie z Aster), dostawca usług telewizji, internetu i telefonii, na koniec trzeciego kwartału 2012 roku miała 1.463.800 klientów, którzy...

d1fa6md
d1fa6md

05.11. Warszawa (PAP) - UPC Polska (łącznie z Aster), dostawca usług telewizji, internetu i telefonii, na koniec trzeciego kwartału 2012 roku miała 1.463.800 klientów, którzy korzystali z 2.559.800 usług, w tym 715.400 telewizji cyfrowej, 592.700 telewizji analogowej, 820.100 internetu i 431.600 telefonii - poinformowała w komunikacie prasowym UPC Polska.

Spółka podała, że w trzecim kwartale UPC przybyło niemal 15.400 klientów potrójnej usługi w porównaniu do drugiego kwartału.

"Obecnie już ponad 50 proc. abonentów UPC korzysta z pakietów dwóch lub trzech usług. Na koniec III kwartału liczba abonentów UPC Polska wyniosła 1.463.800. W trzecim kwartale najszybciej rosła usługa telewizji cyfrowej, która zyskała 26.500 użytkowników, a od początku roku już ponad 82.400. Obecnie z usług Telewizji Cyfrowej UPC korzysta 715.400 abonentów" - podano.

"Zwiększenie bazy abonentów telewizji cyfrowej skutkuje systematycznie malejącą liczbą klientów telewizji analogowej, która na koniec trzeciego kwartału stanowiła 592.700, o 46.000 mniej niż na koniec drugiego kwartału 2012 r." - napisała spółka.

d1fa6md

Usługa internetowa zyskała w trzecim kwartale 10.500 abonentów, osiągając na 30 września 820.100 klientów. Oznacza to, że w ciągu roku internet w UPC zyskał prawie 33.300 nowych użytkowników. Obecnie 85 proc. użytkowników internetu UPC korzysta z prędkości 25 Mb/s lub wyższej.

W III kwartale 2012 r. telefonii UPC przybyło 14.100 nowych użytkowników.

UPC Polska w trzecim kwartale koncentrowało się na dalszej integracji z siecią Aster oraz zmianach w działalności operacyjnej, m.in. przebudowie wybranych Biur Obsługi Klienta, wydłużeniu godzin ich pracy oraz wdrożeniu systemu stałego pomiaru satysfakcji klientów.

W trzecim kwartale spółka kontynuowała inwestycje w budowę i modernizację sieci i obecnie 2.495.000 gospodarstw domowych znajduje się w zasięgu sieci w standardzie Docsis 3.0. (o prędkości do 150 Mb/s i interaktywnej TV cyfrowej UPC), co stanowi wzrost o 68.700 w porównaniu do II kwartału tego roku.

d1fa6md

Na koniec drugiego kwartału 2012 roku UPC Polska miał 1.478.800 klientów, którzy korzystali z 2.554.600 usług, w tym 688.900 abonentów telewizji cyfrowej, 638.700 telewizji analogowej, 809.600 użytkowników internetu oraz 417.400 telefonii.

UPC Polska i Aster jest częścią Liberty Global, Inc. W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajduje się ponad 2,6 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach.(PAP)

bas/ osz/

d1fa6md
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1fa6md