W tyg. zakończonym 13.01. TVN miał 31,46 mln zł wpływów z reklam, Polsat 29,89 mln zł

17.01. Warszawa (PAP) - W dniach od 7 do 13 stycznia 2013 r. największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 13,25 proc., co oznacza...

17.01.2013 | aktual.: 17.01.2013 13:38

17.01. Warszawa (PAP) - W dniach od 7 do 13 stycznia 2013 r. największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 13,25 proc., co oznacza 31,46 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 12,59 proc., czyli wpływami rzędu 29,89 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 20,34 mln zł, czyli 8,56 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 18,86 mln zł, co daje 7,94 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Discovery, której przychody reklamowe wyniosły 7,1 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,99 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 237,47 mln zł wobec 199,45 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)