W tyg. zakończonym 27.01. TVN miał 31,94 mln zł wpływów z reklam, Polsat 30,92 mln zł

30.01. Warszawa (PAP) - W dniach od 21 do 27 stycznia 2013 r. największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 12,93 proc., co oznacza...

30.01.2013 | aktual.: 30.01.2013 15:08

30.01. Warszawa (PAP) - W dniach od 21 do 27 stycznia 2013 r. największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 12,93 proc., co oznacza 31,94 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 12,52 proc., czyli wpływami rzędu 30,92 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 21,77 mln zł, czyli 8,81 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 21,09 mln zł, co daje 8,54 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Discovery, którego przychody reklamowe wyniosły 6,77 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,74 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 246,92 mln zł wobec 247,14 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ ana/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)