Wskaźnik medialności recesji w styczniu wzrósł o 16,2 proc. - PRESS-SERVICE

25.02. Warszawa (PAP) - Wskaźnik medialności recesji w grudniu wyniósł 362 pkt., co oznacza wzrost o 16,2 proc. w stosunku do grudnia - wynika z opublikowanego w poniedziałek...

25.02.2013 | aktual.: 25.02.2013 10:53

25.02. Warszawa (PAP) - Wskaźnik medialności recesji w grudniu wyniósł 362 pkt., co oznacza wzrost o 16,2 proc. w stosunku do grudnia - wynika z opublikowanego w poniedziałek raportu firmy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

"Wskaźnik WMR w styczniu wyraźnie podniósł się względem grudnia, chociaż obecna wartość w dalszym ciągu interpretowana jest jako spokój" - napisano w komunikacie.

"Bieżąca wartość wskaźnika wzniosła się powyżej rocznej średniej kroczącej, która od kilku miesięcy pozostaje w trendzie spadkowym. Średnia krocząca kwartalna także jest nieznacznie niższa od obecnego stanu WMR, ale wykazuje trend boczny" - dodano.

"Pomimo wzrostu, do znalezienia się w drugim progu ostrożnościowym brakuje obecnie jeszcze 145 punktów. Ostatnio taka wartość osiągnięta została w styczniu 2012 roku. W styczniu 2013 łącznie w mediach prasowych i internetowych pojawiło się 2,9 tys. publikacji zawierających słowo recesja w różnych odmianach" - napisano.(PAP)

fdu/ asa/

Źródło artykułu:PAP
finanseusługiankiety
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)