ABC Data liczy na wzrost efektywności w obszarze marketingu
31.10. Warszawa (PAP) - ABC Data, która planuje wydzielenie zorganizowanej części przedsiębiorstwa - zajmującej się marketingiem i zarządzaniem znakami towarowymi spółki - i...
31.10. Warszawa (PAP) - ABC Data, która planuje wydzielenie zorganizowanej części przedsiębiorstwa - zajmującej się marketingiem i zarządzaniem znakami towarowymi spółki - i wniesienie jej do spółki zależnej, liczy na znaczny wzrost efektywności w tym obszarze - poinformowała ABC Data w komunikacie przesłanym PAP.
"Planujemy wniesienie tej działalności do spółki zależnej w 100 proc. od ABC Data. Podstawową aktywnością wydzielonej spółki będzie marketingowa obsługa ABC Daty oraz jej klientów. Liczymy na znaczny wzrost efektywności w tym obszarze" - powiedział cytowany w komunikacie Michał Rumiński, prezes ABC Data.
Wniesienie działalności marketingowej z ABC Data do spółki zależnej jest przedmiotem uchwały zgłoszonej na NWZA zwołane na 25 listopada.(PAP)
gsu/ asa/