ABC Data liczy na wzrost efektywności w obszarze marketingu

31.10. Warszawa (PAP) - ABC Data, która planuje wydzielenie zorganizowanej części przedsiębiorstwa - zajmującej się marketingiem i zarządzaniem znakami towarowymi spółki - i...

31.10. Warszawa (PAP) - ABC Data, która planuje wydzielenie zorganizowanej części przedsiębiorstwa - zajmującej się marketingiem i zarządzaniem znakami towarowymi spółki - i wniesienie jej do spółki zależnej, liczy na znaczny wzrost efektywności w tym obszarze - poinformowała ABC Data w komunikacie przesłanym PAP.

"Planujemy wniesienie tej działalności do spółki zależnej w 100 proc. od ABC Data. Podstawową aktywnością wydzielonej spółki będzie marketingowa obsługa ABC Daty oraz jej klientów. Liczymy na znaczny wzrost efektywności w tym obszarze" - powiedział cytowany w komunikacie Michał Rumiński, prezes ABC Data.

Wniesienie działalności marketingowej z ABC Data do spółki zależnej jest przedmiotem uchwały zgłoszonej na NWZA zwołane na 25 listopada.(PAP)

gsu/ asa/

Źródło artykułu:PAP
hurtabc data sainformatyka

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)