Trwa ładowanie...

"Dzień singla", czyli chińska odpowiedź na "czarny piątek". Polacy mogą liczyć na zniżki przekraczające 50 proc.

"Dzień singla" to międzynarodowe "święto" tanich zakupów w internecie, wymyślone przez Chińczyków. Coraz chętniej biorą w nim udział Polacy, bo chińskie sklepy internetowe mają już nad Wisłą miliony klientów.

"Dzień singla", czyli chińska odpowiedź na "czarny piątek". Polacy mogą liczyć na zniżki przekraczające 50 proc.Źródło: aliexpress, fot: screen
d2bwuxi
d2bwuxi

"Dzień singla" przypada co roku 11 listopada, czyli w dniu miesiąca, którego data składa się z samych jedynek. Podczas 24-godzinnych wyprzedaży w chińskich sklepach internetowych zniżki przekraczają nawet 50 proc. Przypomina to amerykański "czarny piątek", kiedy to sieci handlowe na jeden dzień obniżają ceny swoich poduktów - nierzadko bardzo zdecydowanie.

Zakupowa akcja w "dniu singla" została po raz pierwszy zorganizowana w 2009 r. przez chińskiego giganta sprzedaży internetowej - grupę Alibaba. Wartość transakcji tylko 11 listopada osiąga każdego roku rekordowe wyniki. W ubiegłym roku była to suma 17,8 miliarda dolarów, a rekord z 2015 r. (14,3 mld USD) został pobity już po kilkunastu godzinach.

Jack Ma, założyciel Alibaba Group, zapowiada, że i w tym roku padną kolejne rekordy. Chiński gigant zachęca do zakupów nie tylko atrakcyjnymi zniżkami, ale także poprzez szeroko zakrojoną akcję marketingową, zorganizowane z rozmachem telewizyjne show oraz gry dla użytkowników portalu.

Polacy zwracają się w stronę Chin

Coraz chętniej z chińskich portali korzystają również Polacy, którzy mogą się w tym roku wydatnie przyczynić do pobicia rekordu. Alibaba chwali się, że według badań przeprowadzonych na zlecenie PayU w październiku 2017 r., 62 proc. polskich e-konsumentów zapytanych o znajomość wybranych sklepów i serwisów internetowych, deklaruje że zna chińską platformę AliExpress.

d2bwuxi

Przedstawiciele serwisu podkreślają, że stale walczą o polskich klientów. Od roku działa polskojęzyczna wersja strony, a dzięki nawiązaniu współpracy AliExpress z PayU, klienci z Polski mogą zapłacić za swoje zakupy BLIKiem oraz szybkimi przelewami internetowymi.

Zobacz także: Skaner w toalecie. "Rewolucyjny pomysł" chińskich władz

– Bariery w e-handlu, które miały miejsce jeszcze kilka lat temu, dziś są skutecznie eliminowane. AliExpress to platforma ciesząca się dużą popularnością w naszym kraju. Każdego miesiąca odwiedza ją kilka milionów Polaków. Mamy nadzieję, że w tym roku polscy e-konsumenci jeszcze chętniej skorzystają ze zniżek oferowanych podczas festiwalu zakupów 11 listopada. Dzięki wprowadzonym przez PayU metodom płatności mają pewność, że transakcje na zagranicznej platformie przebiegną tak samo szybko i bezpiecznie, jak w dobrze im znanych polskich sklepach internetowych – mówi Joanna Pieńkowska Olczak, Country Manager PayU w Polsce.

Dla nowych użytkowników AliExpress przygotował z okazji "dnia singla" kupony rabatowe.

PayU
Źródło: PayU, fot: mat.prasowe
PayU
Źródło: PayU, fot: mat. prasowe
PayU
Źródło: PayU, fot: mat. prasowe
d2bwuxi
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2bwuxi