Trwa ładowanie...

Menedżerowie oczekują kart płatniczych z dodatkowymi przywilejami

Płatność bezgotówkowa stała się już elementem codzienności. Za pomocą jednej karty jesteśmy w stanie zapłacić za każdy produkt czy usługę. Wystawcy kart płatniczych dopasowują oferty do potrzeb poszczególnych klientów, zapewniając tym samym dodatkowe korzyści płynące z używania kart.

Menedżerowie oczekują kart płatniczych z dodatkowymi przywilejamiŹródło: Visa
d2j9o24
d2j9o24

Biznesowy lunch z klientem, krawat kupiony w pobliskiej galerii, bilety do kina… Ilu z nas pamięta, żeby przy każdej z tych okazji mieć w portfelu gotówkę? Karty płatnicze dają nam tę wygodę, dzięki której nie musimy pamiętać o pójściu do bankomatu, ani nosić przy sobie dużych sum pieniędzy. Korzystanie w karty coraz częściej niesie za sobą dodatkowe korzyści, jak rabaty w wyznaczonych punktach usługowo-handlowych, ubezpieczenia, czy bezpłatne wypłaty w bankomatach.

Blisko 1800 osób wzięło udział w sondzie opublikowanej na stronie dedykowanej menedżerom www.talentclub.pl. Pytanie brzmiało: „Jakie dodatkowe korzyści powinna oferować karta płatnicza dedykowana menedżerom?”. Ponad połowa ankietowanych (58%) wybrała odpowiedzi z podanej kafeterii, a pozostałe 48% oczekuje innych, nowych rozwiązań. Spośród zaproponowanych wariantów najwięcej głosów zdobyło ubezpieczenie na życie (22%), następnie bezpłatne wypłaty w bankomatach (11%). Ważny dla menedżerów okazał się również program rabatów w punktach sprzedaży detalicznej i usługi consierge (po 7% głosów). Mniejszym zainteresowaniem menedżerów cieszy się wysoki limit kredytowy (5%) i program lojalnościowy umożliwiający odbiór nagród rzeczowych (4%).

-- Menedżerowie są grupą tych klientów, którzy potrzebują ofert skrojonych na miarę własnych potrzeb. – mówi Jacek Bochenek, Dyrektor Generalny Diners Club Polska. Karta płatnicza to nie tylko prestiż, ale również realne korzyści, które płyną z jej użytkowania. Dobrze, jeśli ekskluzywne usługi i kompleksowa obsługa, które oferują wystawcy kart płatniczych są poparte doświadczeniem. Nasza wieloletnia współpraca z klientami pomaga dokładnie zrozumieć ich potrzeby i dopasowywać produkty do konkretnych wymogów.

- We współczesnym świecie menedżerowie stają się nową elitą społeczną, kreującą nowe wartości i wzory zachowań – mówi dr Anna Wilk z Instytutu Socjologii Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego. - Obarczeni zostali odpowiedzialnością za przeprowadzenie zmian w zarządzanych przez nich przedsiębiorstwach i dostosowanie ich do zmieniających się warunków otoczenia. Aby osiągnąć sukces muszą być kreatywni, elastyczni i poszukiwać nowych, niestandardowych rozwiązań dla własnych organizacji. Oszczędności (finansowych, zasobów), zabezpieczeń, usprawnień i poprawy efektywności poszukują we wszystkich obszarach – także w bankowości i kart płatniczych, co w erze obrotu bezgotówkowego stanowi niezmiernie ważny element funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa i menedżera.

d2j9o24
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2j9o24