"Nie mam nawet słów". Klient pokazał, co znalazł w daniu z KFC

Klient wrocławskiej restauracji KFC pokazał na Facebooku sieci zdjęcie "dodatku", który otrzymał do zamówionego dania. Jak twierdzi, miał on pochodzić z grilla, na którym było przyrządzane jedzenie. Firma zarządzająca lokalem przeprasza i zapewnia, że wyjaśnia sprawę.

Zarządca restauracji zapewnia, że przeprosił klienta i zwrócił mu pieniądze
Źródło zdjęć: © Wikimedia/Facebook | collage
Patryk Skrzat
oprac.  Patryk Skrzat

"Kfc nie mam nawet słów, żeby opisać to co dostałem extra do qurrito. Na żart to raczej nie wyglada, pytanie co by się stało jakbym w czas się nie zorientował..." - napisał jeden z klientów na profilu KFC na Facebooku (pisownia oryginalna). Do wpisu załączył zdjęcie, na którym widzimy śrubę, która "zaplątała" się w daniu.

Obraz
© Facebook.com | screen

Na jego wpis odpowiedzieli przedstawiciele sieci, którzy poprosili o szczegóły dotyczące zdarzenia, a także podania dokładnej lokalizacji restauracji, w której trafiła się przykra niespodzianka.

Obraz
© KFC | screen

W komentarzach pojawiły się wątpliwości, czy aby przypadkiem śruby nie dodał do dania sam internauta, żeby wyłudzić od sieci pieniądze. Ten jednak stanowczo zaprzeczył. Stwierdził także, że obsługa lokalu przy ul. Bradzkiej we Wrocławiu potwierdziła mu, że śruby brakuje w grillu, na którym przygotowywane są potrawy.

Obraz
© Facebook.com | screen

O odniesienie się do sprawy poprosiliśmy przedstawicieli sieci KFC. - Mamy szereg procedur, które mają zapobiegać niechcianym sytuacjom, jednak czasem dochodzi do niespodziewanych zdarzeń. Bardzo przepraszamy klienta za to, co się wydarzyło. Zwróciliśmy mu pieniądze i pozostajemy w kontakcie, bo chcielibyśmy mu jeszcze jakoś zadośćuczynić, żeby nie nie miał z naszą restauracją jedynie przykrych skojarzeń - mówi Iwona Sarachman z firmy Am Rest, która zarządza lokalem sieci KFC.

Zobacz także: Kanapki z fast foodów. Dlaczego powinniśmy ich unikać?

Przedstawicielka firmy dodaje, że sytuacja jest obecnie wyjaśniana. - Sprawdzamy sprzęt. To było jednorazowe zdarzenie i robimy wszystko, żeby w przyszłości do podobnych nie dochodziło - zapewnia Sarachman.

Źródło artykułu: WP Finanse

Wybrane dla Ciebie

Polskie borówki podbijają Azję. Otwiera się nowy rynek
Polskie borówki podbijają Azję. Otwiera się nowy rynek
Deweloper chce wcisnąć blok na ich podwórku. Mieszkańcy protestują
Deweloper chce wcisnąć blok na ich podwórku. Mieszkańcy protestują
Włamywali się do ciężarówek i kradli towar. Jest decyzja sądu
Włamywali się do ciężarówek i kradli towar. Jest decyzja sądu
Gigant kawowy zwalnia. 900 osób w USA straci pracę
Gigant kawowy zwalnia. 900 osób w USA straci pracę
Studenci wyciągają ponad 7 tys. zł. W tych branżach ich szukają
Studenci wyciągają ponad 7 tys. zł. W tych branżach ich szukają
Oszustwo "na krowę mleczną". Przekręt na ponad 8 mln zł
Oszustwo "na krowę mleczną". Przekręt na ponad 8 mln zł
Dochód z hektara. Oto ile według GUS zarabiają rolnicy
Dochód z hektara. Oto ile według GUS zarabiają rolnicy
Mieszkańcy postawili na swoim. Całoroczny zakaz motorówek
Mieszkańcy postawili na swoim. Całoroczny zakaz motorówek
Wielka wymiana w Białymstoku. Trwa tydzień "bez mandatów"
Wielka wymiana w Białymstoku. Trwa tydzień "bez mandatów"
Łacha zagraża bezpieczeństwu. Służby ostrzegają przed kłopotami
Łacha zagraża bezpieczeństwu. Służby ostrzegają przed kłopotami
Rolnicy nie wytrzymali. Rozsypali niemieckie ziemniaki w ministerstwie
Rolnicy nie wytrzymali. Rozsypali niemieckie ziemniaki w ministerstwie
"Przestali się ukrywać". Rozbierają 100-letnią kamienicę w Gdańsku
"Przestali się ukrywać". Rozbierają 100-letnią kamienicę w Gdańsku