Nowość! Lody energetyzujące w polskich sklepach
FoodCare, producent napojów energetyzujących, zamierza podbić nowy segment rynku. Firma zaskakuje zupełnie nowym produktem. Już w sklepach pojawiły się energetyzujące lody marki BLACK.
09.08.2012 11:45
Nowe lody Black Energy początkowo dostępne będą wyłącznie o smaku limonki i mięty. Jest to zmrożony odpowiednik napoju BLACK Mojito, więc i zielone energetyzujące lody kryją się pod tą nazwą.
Jak zapewnia producent lody dostarczają energii dzięki zawartości tauryny i kofeiny, wzbogacone są również o witaminy B6 i B12, niacynę i kwas pantotenowy.
- Takiego produktu jeszcze na polskim rynku nie było. Myślę, że po raz kolejny udało się nam pozytywnie zaskoczyć naszych konsumentów. Przygotowane specjalnie dla nich lody BLACK nakręcą każdą gorącą imprezę tego lata pozytywną energią z orzeźwiającą nutą Mojito – zachwala Paulina Włodarska, dyrektor marketingu firmy FoodCare.
Energetyzujące lody BLACK Mojito dostępne są od początku sierpnia w sieciach handlowych POLOMarket i Żabka. Rekomendowana cena detaliczna wynosić będzie 1,99 zł. Pojemność opakowania to 105 ml.